Tuning trochę nie w tej kolejności (;

Witam, chcę kupić filtr stożkowy. Bym kupił najpierw tłumik ale nie mam aż tyle forsy. Chcę kupić tak (kolejność):
filtr stożkowy,
chwytak powietrza,
wydech,
regulacja wydechu,
wariator,
sprzęgło.
Nie wiem do końca czy tak robić bo w tym roku wydechu na pewno nie kupię, dopiero na wiosnę. Chcę by był tuningowany tak, żeby w tym roku były jakieś części nowe. Bo i tak w tym roku nie kupię wydechu, tylko stożek i chwytak chrom, bo nie ma kasy. I nie wiem czy stożek nie będzie tylko paliwa więcej żarł, niż da mocy i v-max’u. Więc proszę o wasze porady.
Dodam że w skuterze jest moduł new racing i dysze 65, v-max 75-80, i to jest 2t (;

Ani filtr ani chwytak w seri nic nie pomoże , w pierwszej kolejności wydech lub wariator , bo jeżeli wymienisz tylko filtr na stożkowy i chwytak to nie odczujesz żadnej różnicy prócz buczenia skutera i większego spalania .

i jak nie bd potrafił wyregulować to POGORSZENIE osiągów z możliwym ZATRACIEM

Filtr stożkowy i chwytak powietrza to szpan części …
Jak widzę skuter w serii ze stożkiem za 10zł z allegro to mi się płakać chce …

Zbieraj na wydech potem wariator potem lepszy filtr gąbkowy :slight_smile: