Siemka wszystkim którzy tu zajrzeli więc krótko o sobie mam na imie filip rodzice kupili starszemu bratu skuter ale to że on w zeszłym roku dostał auto to skuter był do dziś rozwalony aż go naprawiłem :D:D dobra teraz dalsza częśc chce go zrobić na klase 70ccm albo i 80ccm mam jeden cylinder od kolegi ale nie wiem pod jaki typ silnika więc o to pytanie numer 1 jak sprawdźić pod jaki typ silnika jest cylinder?? otóż naprawiłem skuter i strasznie mówlił wyczyściłem gaźnik super od 2/3 kopa odpala ale natomiast ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ?? i pytanie 3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??
Fote cylindra daj to powiemy. Najlepsz tuning chinola to swap - wstawienie silnika od czegos markowego np od yamahy
Wino, od Yamahy niema po co , pasuje idealnie silnik od p/g tylko elektryke trzeba oczywiscie przerobic albo kupić cała od p/g
p/g=Piaggio Gilera
ffilipp16 napisał:
pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa wykręcona a jak wkręce to jeszcze obroty zwiększ ??
tak
gdzieś linka od gazu mogła się zaciąć , bądź kruciec jest dziurawy , i dostaje więcej powietrza przez co się wkręca
ffilipp16 napisał:
3 podajcie propozycje na tani dobry tuning??
dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g
wrona napisał:
dobry tuning chińczyka to nie tuningowanie go , bo włozysz w niego niewiadomo ile kasy i takie seryjen p/g cie wyprzedzi , jedyny sensowny tuning to tak jak mówiłem wcześniej swap na p/g
Albo jeszcze lepsze rozwiązanie (najlepsze) - sprzedanie go i kupienie czegoś bardziej sensownego (markowego) :)
chwile chwile słysze tutaj że może dostawać zbyt dużo powietrza (lewe powietrze) ale to jak zmiećjsze w gaźniku dopływ powietrza i tak zmiećjsze to przecież może być widać czy się zmiećjszają obroty albo zmiećjsze do końca i zobacze czy będzie jeździł
hola hola mlodziencze. jak wkrecasz srubke to obroty się wzwiekszaja ;D sruba pcha iglice po prowadnicy do gory przez co na postoju jest zwiekszona dawka paliwa i ma wyzsze obr.ma strasznie duże obroty na prostej sam się rozpędza do 20km/h w pytanie numer 2 śrubka od obrotów już na makasa
Odkrec trochę ja tak zeby na postoju sobie "pyrkal" zeby się kolo nie krecilo, nie halasowal, oraz zeby nie przygasal. Moim zdaniem powinno byc ok. Daj foto cylka to ci pomożemy
śrubka od obrotów już na makasa wykręcona
:) a obroty wciąż wysokie Danielson :)
powiem wam że jutro sprawdźę czy jak wkręcę to spadną ale z tego co pamiętam to raczej wzrosną
jak wykrecasz to spadaja. sprawdź kruciec czy nie jest dziurawy uszczelki między kruccem a gaźnikiem i silnikiem. jeśli to nie to sprawdź uszczelki cylka bo karterow nie musisz sprawdzac bo chyba nie rozpolawiales juz go ?
kruciec to jest to kolanko co trzyma gaźnik i łączy go z silnikiem
??a i śrubka na maksa wykręcona a obroty prawie się nie zmniejszyły teraz 2 raz będę czyścił gaźnik jutro i zobaczymy jak będzie palił??jak sprawdźić czy kruciec nie jest do dupy
???
ffilipp16,
jak zamiećrzałes zadać to pytanie tutaj to po co zawracałeś mi du.pe na gg
owszem forum jestod pytań jak najbardziej , i to własne tu powinieneś zadawać pytania a nie na gg … ale skoro już wiesz to po co piszesz ??
jak sprawdźić czy przez kruciec nie dostaje się lewe powietrze??
też ci mówiłem , wystarczy go obejzec , czy nie jest popękany , sparciały ( w przypadku gumy) itp
wrona napisał:
też ci mówiłem , wystarczy go obejzec , czy nie jest popękany , sparciały ( w przypadku gumy) itp
dokładnie, no i sprawdź czy jest dobrze dokręcony i czy sylikon nie jest wytopiony (jeżeli jest na silikonie a nie na uszczelce)
Kolego, nie opłaca się tunignować chińczyka. Nie wiem ile za to wezmiesz, ale myślę że z 1000tyś dostaniesz. Dołożysz z 500zł-700zł i kupisz ładną Yamahe Bw’s po czym wsadzisz do niej wydech+wariator, może uda Ci się to wszystko dobrze wyregulować i będziesz śmigać, na pewno będziesz zadowolony. A tu to szkoda kasy bo nigdy w życiu jej nie odzyskasz(jak przy każdym tuningu) a i nie będziesz zadowolony z pracy tego skutera:)
Siemka sorki że tak dawno ale miałem słabego neta naprawiłem skuter wszystko ok ale znudziło mi się już to przyspieszenie jego powiem w prost chcę bez wydatku kasy zrobić go tak aby się szybciej zbierał:D mam przebieg coś koło 2500km i dalej nie zdjąłem
blokad:D bo nie mam czasu :D:D dodam że chcę sprzedać skuter chętni pisać w temacie
chłopie nie ogarniam cie , albo piszesz na forum , albo do mnei na gg , tłumaczyłem ci juz ze frajerwerek z tego nie będzie , sciagnij , blokady i nic nie rób ty byś chciał go tuningowac a jescze blokad nie posciągałes , , a bez wkłądu finansowego ni chuja zeby porawic osiągi , zreszta w 4 t co bys nie wlozył i tak będzie jechało jak żadkie kupsko
Siemka po dłuższym czasie udało mi się naprawić skuter zaspawać dziury w tłumiku (po bracie) i ładnie pali zdjełem jedną blokade po czym nie odcina mi dopływu paliwa przy 55/km-h tylko ciężko się rozpędza od 50 do 65 musiałem jechać z 400m i na zakręcie gleba bo to małe kułka a prędkość tak nawet nawet.
Więc co mam zrobić aby szybciej dochodził do 65 i żeby się szybciej zbierał??
I co zrobić na jeszcze większą prędkość skuterek jest seryjny nic nie zmieniane??
masz te cholerne zestawy 80ccm z walkiem i sprzeglem itd chyba 250zl za prawie wszystkie potrzebne częście doslownie wszystko cyl glowica walki gaźnikw al chyba nawet i to ci pomoże
ja mam cylinder 65cm z tłokiem w domu teraz będę wkładał w weekend ten cyl może zamknę licznik :D:D a w rzeczywistości będzie to z 70 a nie 80 :D:D
[ Dodano: 26-04-2011, 21:01 ]
sorki że odświeżam ale chciałem się pochwalić że mam 12 lat i założyłem sam cyl 65 i tłok i skuter jeździ co zrobić by teraz dodać mu przyspieszenie??