Tuning skutera kymco 50/70

Witam,posiadam skuter Kymco agility 50 fr 2t i chciałbym w nim przeprowadzić tuning na 70 czy 80.
Jestem zielony w tych sprawach więc proszę was o pomoc.W skuterze mam zdjęte wszystkie blokady.
Budżet jaki chcę przeznaczyć to około 1000zł jeżeli będzie trzeba więcej to coś jeszcze dołożę.
Proszę o porady

ta kasa starczy ci na dobry cylinder i gaźnik 19mm i MOŻE jakiś tańszy ale przyzwoity wariator.
Natomiast żeby ten cylinder wykorzystać w pełni i żeby generował swoją pełną moc potrzebujesz jeszcze przyzwoitego wydechu i wariatora.

Myślałem nad wydechem yasuni.A co do gaźnika,cylindra i wariatora mógłbyś mi podesłać konkretny link lub aukcję bo ja nie wiem za bardzo który by był odpowiedni.Myślałem jeszcze nad zmianą rolek.Co ty o tym myślisz?

rolki to koniecznośc bo bedziesz to regulował po złożeniu czy na obecnym wariatorze czy na innym.
Musisz szukac części do Kymco Agility 2T (cylinder, wariator, wydech) a gaźnik to najlepiej jakieś Dellorto 19mm.
Dobre cylindry to Malossi Sport, DR Evo, Pollini, albo Stage6 Streetrace. Sensowne wariatory do Stage6 SportPro, Malossi Multivar, przyzwoity jest TopRacing SV1, Naraku.
Wydech też sie dobiera do klasy cylindra. Yasuni jak i inni robi ich kilka i trzeba dobrać go do klasy (mocy cylindra).

Mógłbyś podesłaś konkretne ogłoszenia/aukcje?

Potrzebuje konkretnych ogłoszeń bo nie chcę zamówić który nie będzie mi pasował,mógłbyś mi coś znaleźć byłbym bardzo wdzięczny.

na prawdę nie możesz wejść na allegro lub np. sklep mieloch i po typie skutera posortować sobie cześci?
Albo skontaktować się z obsługą takiego sklepu/sprzedawcą? Czekasz aż ktoś odwali robote za ciebie i podsunie ci na gotowo wszystko?
To odpuść temat albo zleć to komuś bo żeby brać sie za tuning naprawde musisz dużo ogarniać sam.

Spokojnie,potrafię sobie znaleźć części tylko chodzi o to żeby one ze sobą “współgrały” żeby np wydech z cylindrem.