Tuning skutera 4T, 50ccm - 72 cm3, dręczące mnie pytania. Proszę o pomoc!

Witam. Mam pytanie, odnośnie wymiany cylindra w skuterku Kingway Coliber, z 50ccm na 72ccm (47 mm).
Skuter ma 4 lata i przejechane 7000 km. Jego osiągi to 70 km/h.

Chcę wymienić cylinder, a dokładnie na ten w linku:
http://allegro.pl/cylinder-80-cc-glowica-wal-modul-dysza-skuter-4t-i3171066600.html . A co za tym idzie wymienić też gaźnik: http://allegro.pl/gaznik-4t-sport-skutery-do-90-80-65-cm3-3-dysze-i3168541834.html .

Dodam, że mam już wymieniony wariator i sprzęgło - oba na sportowe.

Moje pytania są następujące, pierwsze i chyba najważniejsze jest takie: Czy się opłaca?! - bo słyszałem opinie, iż nie warto zmieniać cylindra, bo skuter się potem psuje (to co złożone fabrycznie, nie będzie już tak dobre po wymianie)..
Drugie: Czy o wiele wzrośnie jego moc i v-max? Jeśli teraz jedzie 70, to czy da radę wyciągnąć po tuningu 90 km/h? Czy dobre części wybrałem?
Trzecie: Czy opłacałoby się wymienić jeszcze jakieś części?
Czwarte: Ile może kosztować wymiana tych części u mechanika( z moimi częściami) - ILE około* może kosztować robocizna??

Bardzo proszę o odpowiedzi i opinie.

7000 to nie jest dużo , nie wiem co ci doradzić ? , jeżeli potrzebujesz większej mocy ( czyli łatwiej i szybciej będzie się wkręcał na obroty ) to zmień cylek ale tego gaźnika za cholerę nie bierz - ja go kupiłem i okazało się że to jest do 50 a nie jak pisze do 70 , 80 , 90 , dziady dodają tylko dysze 75 , 80 , 85 - niby bo na nich nie ma numeracji - powiem że to kłamcy .

kup, cylinder 80, i bedzie ci dobrze jezdził,

Opinia o tym że sie psuje po wymianie jest prawdziwa , wiadomo co chińskie to chińskie ja za czasów kiedy jeździłem na chińskim sprzęcie gorzko żałowałem zmiany na 80 , jeżeli silnik nie bierze oleju w miare sie turla to miej go dopóki nie wysiądzie