Witam,
Chciałbym się od was dowiedzieć co w chińczyku 4T Toros Fresco można wymienić na lepszej jakości.
Doczytałem na forum iż na pewno:
-pasek napędowy na BANDO
-opony na PIRELLI
Co jeszcze po wymieniać?
Witam,
Chciałbym się od was dowiedzieć co w chińczyku 4T Toros Fresco można wymienić na lepszej jakości.
Doczytałem na forum iż na pewno:
-pasek napędowy na BANDO
-opony na PIRELLI
Co jeszcze po wymieniać?
Ja wymienilem cylinder i wariator. I osiagi 85kmh na prostej.
Cylinder: Airsal 80cc + Głowica = 400zł
Wariator malossi multivar - 260zł
Osiągi = 85kmh
Bez problemów gdy w rejestracji jest 50cc?
Bez problemu.
50cc do fresco to jest porazka... przy zmianie na 80cc na airsala bedziesz mial 3x wiecej mocy niz masz do tej pory.
Ludzie, kombinujecie jak konie pod górki... Kupujecie dużego 4T i wsadzacie tysiąc złotych żeby mieć osiągi i spalanie 2T... Nie lepiej kupić od razu dwusuwa? Albo coś używanego? No chyba, że nie zasięga się opinii przed kupnem to wtedy tak jest...
No akurat mi nie koniecznie chodzi o v-max, akurat kupiłem 4T żeby mało palił. Pytam raczej o to jakie części/podzespoły wymienić z chińskich na lepszej jakości typu pasek napędowy itd.
Czy istnieje możliwość zamontowania "zegarów" z obrotomierzem? Chyba w QUANTUM jest a FRESCO to niemal to samo, ktoś próbował?