Tuning Aerox

Witam wszystkich chciałbym chciałbym zapytać was i tuning aeroxa mam go już 6 lat i już trochę ma mało mocy czytałem o cylindrze big bore i moje pytanie kto by mógł mi ułożyć jakie czesci pod ten cylinder chodzi mi o duże przyspieszenie i w miarę v/max

big bore?? masz 4-5 tys do położenia na to?

Mam spokojnie tylko nie chce tego wydać chodzi mi o części które mogę kupić i motor pojedzie tak 110 120km/h i będę mógł m tych częściach jeździć na codzień znajdzie się coś w miarę rozsądnych cenach mianowicie tak 2k

nie

To możesz mi wypisac jakie czesci żeby osiągnąć taką prędkość i dobre przyspieszenie ?

nie w tej kasie. szkoda czasu na bicie piany

Nie chodzi o kasę już tylko zeby ten roks dobrze chodził mógłbyś mi pomóc z tym i jakie czesci mam zakupić żeby dobrze to chodziło i osiągnąć 120km roksem?

musisz sobie samochód kupić. chłopaku. zejdź na ziemie. przestań ogladac filmiki małolatów na youtube i czytać te deklarowane przez nich bzdury.
124km/h to chyba oficjalny rekord prędkości bardzo grubo zrobionego silnika motoroweru, za kupe kasy, zyjącego chwile i palącego tyle że 4.0 V8 pali mniej. Wiec jak łykasz to że że łebki na cylinderku za 700-900zł latają po 120km/h to gratuluje dobrego samopoczucia i mocnej wiary.
100km/h to w zasadzie górna granica tego co można wykrzesać “domowo” z takiego silnika wydając na to kilka tys zł. I to też nie jest prędkość do “używania” a do pokazania raz-dwa razy. Ja w swój wpakowałem około 3,5tys (tak dla jasności - za 3,5 tys to było to co w nim jeździło bez zliczania tego co sie wysrało po drodze zanim doszo do takiej konfiguracji która to znosiła).
Żeby pojechać, polizać… dotknąć 120km/h potrzebujesz 20-25KM - czyli cylindra za 2000zł lub więcej, do tego wału który to zniesie za podobną kase, łozysk, gaźnika ze 28mm, napędu który to ogarnie i zapłonu która da rade w takich warunkach. O masie detali po drodze nie wspomnę. DO tego pony które masz kompletnie sie nie nadają do takiej prędkości. O hamulcach czy ramie czy nawet zawieszeniu nie wspomne. Uzyskanie specyfikacji High-End jeszcze bez “Big Bore” i tej klasy to KILKANASCIE tysiecy zł.
Kup sobie gotowca
https://sprzedajemy.pl/stage-6-high-end-r-t-70-yamaha-aerox-project-rybnik-2-6bea9f-nr49548532 kloeś twierdzi że sadził w niego 16 tys - odejmując troche za lakierowanie to kwota jest całkiem realna