Tuleja wachacza silnika

Czy tuleja wachacza silnika może mieć luz widoczny na filmie. Czy kwalifikuje się do wymiany. Jaka procedura wymiany, czy trzeba coś nabijać. Czy silnik musi być wyjety całkowicie z ram ?

Film http://www.youtube.com/watch?v=hucMvTfRQ-o

jahooo2244 napisał:

Czy tuleja wachacza silnika może mieć luz widoczny na filmie.


tak

jahooo2244 napisał:

Czy kwalifikuje się do wymiany


tak

jahooo2244 napisał:

Jaka procedura wymiany, czy trzeba coś nabijać. Czy silnik musi być wyjety całkowicie z ram ?


jeśli wymieniałeś elementy gumowe w samochodzie w zawieszeniu tu wygląda to podobnie :)

Czyli na pierwsze pytanie odpowiedz powinna brzmieć nie nie moze mieć luzu bo kwalifikuje się do wymiany :slight_smile: . A co do samej wymiany przerabiał ktoś

No chłopie, na logikę…

Tył Ci nie ucieka na zakrętach??

Przecież takie coś to już czuć…

Zaczął uciekać i właśnie się zainteresowałem tą tuleja jak widac nie bez powodu. Więc decyja jest wymiana ale nadal pytam o procedure wymiany jak wyżej

wyjmujesz zabezpieczenie i ją wyciągasz a może spróbuj dokręcić tą śrubę bo mi o wygląda jakby było niedokręcone:)

ale jak chodzi na boki, to chyba nie od dokręcania…

jacob555 napisał:

ale jak chodzi na boki, to chyba nie od dokręcania...


Jak nie dokręcisz to będzie chodzić na boki...
A tam na filmie to albo mam coś z oczami albo między tą śrubą a tą gumą był jakiś luz. spróbować dokręcić nie zaszkodzi.

eee tam niedokrecona :D:D kiedyś po 3 razie wkladania silnika z pospiechu nie zakrecilem tej tuleji w ogóle … skaplem się po 2 tygodniach ^^ nic nie uciekalo … ta guma jest do wymiany i tyle … ;p proste pytanie prosta odpowiedz … zreszta powiedzieli ci juz wyzej

Dokładnie bo dokręcenia nie ma możliwości