Tuleja na wariatorze - 4T/Zipp Quantum Classic

Hej,
pomału pozbywam się blokad. Słyszałem o blokadzie na wariatorze tzn. tuleja/pierścień ograniczający przesuw wariatora. Odkręciłem wariator, zdiąłem talerze. Jest tuleja. Ta tuleja jest dosyć długa. Nie jest to pierścień na tulei tylko cała jednoloita tuleja. Co mam zrobić ? Czy mam się jej całkowicie pozbyć (nie widzi mi się to) czy mogę skrócić albo dorobić krótszą ?
Dzięki z góry :)

tuleja ma mieć jednolitą powierzchnię. Jeśli ta tuleja wygląda tak:

to znaczy że jest zablokowana. Odblokowana tuleja wygląda następująco:

Moja wygląda jak na 1-wszym zjęciu. Bez żadnego przegrubienia. To by oznaczało że w tym Zippie lub podobnych mu nie ma blokad/y na wariatorze ? Ktoś się orientuje czy może jest za to "wypustka na samym wariatorze" ? Albo czy można dorobić trochę krótszą tuleje, aby podnieść pasek i czy ma to sens i wpływ względem standardowej ?

ta wypustka to właśnie jest blokada, tak jak pisałem Ci w poście wyżej.

Chyba mnie nie zrozumiałeś :) Wypustki na tulejce nie ma. Chodzi mi o wypustkę na wariatorze. Czy ona jest ?
Wypustka na wariatorze - niewielki kołnierz w wewnętrznej części wariatora, który nieznacznie wpływa na ograniczenie osiągów. Blokadę usuwamy przez stoczenie tej wypustki.