Czy po ściągnięciu tzw. tulei dystansowej poprawią się osiągi ?
przemek5051 napisał:
Czy po ściągnięciu tzw. tulei dystansowej poprawią się osiągi ?
Wzrośnie prędkość maksymalna, bo pasek będzie wyżej wchodził na talerz wariatora. Zdjęcie tulei dystansowej to 5 minut w Ince Street :)
Chyba ze jakis debil dal troche silikonu pod nakretke zeby sie nie odkrecila :D u Mnie tak bylo :P
Wiec nie 5 minut chyba ze ktos ma klucz pneumatyczny :P
Maniek_smola... napisał:
Chyba ze jakis debil dal troche silikonu pod nakretke zeby sie nie odkrecila :D u Mnie tak bylo :P
Wiec nie 5 minut chyba ze ktos ma klucz pneumatyczny :P
Ja mam klucz udarowy oraz wkrętarkę akumulatorową, 5 minut to max ile na tę czynność potrzeba przy tych narzędziach :)
No tak :P ale bez tego trzeba sie niezle nameczyc :P
jak ma się odpowiednią blokadę to niewiele wolniej niż pneumatem
a ten "silikon" to był klej do gwintów
Dzięki za informacje :)
Pomogło xD :D Wczoraj ściągnąłem tą tuleje i z 45km/h zrobiło się 70 ;)
Co do nakrętek - serwis do którego odstawiłem Rometa na wymianę korektora momentu obrotowegozniszczył sobie 3 blokady i nie odkręcili tego. Oddałem bo nie mogłem odkręcić, w końcu spawarka poszła w ruch i całość odkręciliśmy klucem o długości 120 cm i blokadą która trzymała dzwon sprzęgła - ramię o długości 2 metrów. Wszystko przez notoryczne przegrzewanie sprzęgła po awarii korektora. Nakrętka wariatora zeszła po uderzeniu młotkiem w klucz - nie potrzeba było blokad.
Tylko na czym jeszcze może mnie trzymać blokada ? że nawet z górki nie pojedzie więcej niż 70? ;(
Poprostu to jest maksimum twojego skutera:P Więcej nie pojedzie i tyle, jeżeli chcesz żeby więcej leciał to zacznij tuningować.
mi tez kiedyś leciał z górki tylko 70 ale jak mu dałem cięższe rolki z 4,5g na 5,5g to leciałem 83km/h ale to było z małej górki a na dużej nie spawdzałem
Można zamknąć licznik w Ince Street ale to są koszta,więc nie ma sensu nic więcej robić,to nie ścigacz tylko skuter 50ccm.