Trekker nie odpala poddaje sie

więc tak kupiłem nowy gaźnik zakładam odpala ,regulacje zostawiłem na dziś, dziś przychodzę daje mniejsza dysze i dupa nie odpala z powrotem większa i dalej dupa , seryjny gaźnik i znowu dupa (wszystko było czyszczone), mówię to może koprecha po całej sytuacji z kuzynka (ci co czytają shouta wiedzą o co chodzi) , wkładam palec i jak w miarę powoli kopie to słyszę gdzieś syczenie a palca nie wypycha , jak mocniej kopne to jakoś go tam wypycha, to mówię, uszczelka pod głowicą , ściągam cyl , uszczelka ok , cylinder, ŻADNEJ ryski , tłok prawie idealny bo tylko troszkę nagaru z prawej strony tłoka , pierścienie tez ideał ,


P.S świeca ma mocno iskrę i kolor kawy z mlekiem a zanim ściągnąłem cyl to ja wytarłem kopnąłem pare razy i była mokra czyli waha dochodzi


DLACZEGO MÓJ TREKKER NIE ODPALA !!!

Czyli niby jest wszystko w porzadku ale nie ma komprechy, dobrze rozumiem?

a nie wydmuchuje komprechy przez któryś simmering :?:

PodLy napisał:

ale nie ma komprechy


jak kopnie się normalnie to wywala palec ale jak ręka nacisnę powoli to słychac syczenie a ale nie z pod palca

wygląda na ok. A nie puszcza gdzieśą laczenie karterow? simeringiż ew. uszczelka od krucca lub gaźnika i sprawdź membranki

Ja bym sprawdźił uszczelkę i w ogóle cały karter na łączeniu i simmeringi i sprawdźił bym też membranki z całym zaworem, króciec dolotowy czy nie pękł ( o ile jest z gumy ) oraz przewód podciśnienia … bo ja innej przyczyny tutaj nie widzę jak tylko to… :-/

Adverion, jakbys przeczytal moj post który jest umieszczony nad twoim to zauwazylbys ze to samo juz mu napisalem :573:

no to sorry nie zauwazyłem … bo mi się cała strona nie załadowała a zjechałem na sam dół i zaczałem pisać… no ale o podciśnieniu nic nie pisałeś…

to chyba wina elektryki bo , jak podłączam aku to iskrzy a stacyjka wyłączona

źle masz podlaczana lub cos się odlacza posprawdzaj wszystkie kable pokolei. ew. mozesz mieć gdzieś przebicie

te syczenie powolne to jest upust cisnienia na pierścieniach , Luft spowrotem uciekaja do komory płukania i po drodze przez wydech … wiec nic dziwnego nie dzieje się z silnikiem … tak przynajmniej uwazam w kwesti uszczelnienia

no jak tłok się powoli przesuwa to między pierścieniami zawsze będzie uciekać :stuck_out_tongue: na zamkach albo pod pierścieniami bo pierścienie nie docisną się do tłoka i gładzi cylindra i są nieszczelne a jak kopniesz to są dociskane i nie syczy xD
zamiast metod “na oko” to weź lepiej kompresję zmierz i będzie wszystko jasne.

źle masz podlaczana




ale to się nagle stało

Mafioz napisał:

weź lepiej kompresję zmierz i będzie wszystko jasne.



no zobaczymy ale cyl nie ma ani ryski :D

ale możliwe że uszczelka jakaś poszła i kompra ucieka :roll:

ja stawiam na układ zasilania ponieważ po zmianie gaźnika to się stało … lewe powietrze ? coś nieszczelnie złożone albo zawór membranowy ^^

mowilem ci wrona juz ! sprawdź membranki

idę rozebrać całego skuta , może kabel się jakiś przetarł albo huk wie co . Czy to możliwe że wysiadł moduł, bo mój dziadek się ze mną kłóci że to może być moduł a ja uważam że skoro iskra jest to nie moduł , i idę jeszcze raz sprawdźić membranki , bo wczoraj je ściągnąłem ale znajomy mi powiedział ze mam zassac powietrze i jak będzie łatwo szło to znaczy ze są jebnięte pomimo tego że wyglądają na dobre

heh. Modul moze. dawac iskre moze ale np. wtedy nie daje takiej wydajnej jak powinien w nieodpowiednim momencie źle odstepy itd. posprawdzaja elektryke i będziesz wiedzial albo oddaj do serwisu na koszt kuzynki

do serwisu nie oddam bo skuta potrzebuje dziś na 15 , a raczej nie podciągnę tego pod kuzynkę bo jeden dzień już skuter jeździł

wrona napisał:

potrzebuje dziś na 15

umowiles się z kimsą xD :D jakas laskaż xD
No to sprawdź na innym module moze tez. jak co mam na sprzedaz od speeda modul ;] za grosze ci oddam ;pp albo jakbys chcial cala elektryke xD