Traci moc po kilku kilometrach

Witam
Posiadam Kymco Super 9
Najpierw opiszę co jest zmienione bo to ma kluczowe znaczenie:
Wydech tecnigas next r
Sprzęgło Hebo N
Wariator Malossi Multivar
Dzwon wymieniony ale też oryginał.
Dysza 92 z tego ci pamiętam.
Rolki 6,7 g motoforce( 200 km przebiegu)
Sprężyna centralna malossi niebieska ( 200 km przebiegu)
Sprężynki w sprzęgle niebieskie hebo
Reszta to seria.
Skuter jak jest zimny albo przejechane ma tam 500 metrów ma zrywa takiego ze wystarczy lekko pociągnąć i leci na koło. Ale jeżeli już się rozgrzeje trochę czyli przejdzie się z 3 km to ma ciężko ruszyć. Znaczy rusza też ale nie może wejść na obroty wyższe, dopiero po paru sekundach łapie dobrze. I już do v-maxa czyli jakieś 95 leci równo i bardzo szybko.
Jak jest zimny to wygrywam z hondą cbr 125 na odcinku 200 metrów. Potem bierze mnie bo może szybciej pojechać :smiley:
Nie mam pojęcia co może wyeliminować tego muła.
Sprężyne, sprężynki i rolki zmieniałem na różne ale dalej jest to samo mniej więcej.
Podpowiedzcie :slight_smile:

Boże… dajcie mu bana… :roll:

edit;
u mnie właściwie jest podobnie, ale mnie to nie wkurza, bo ostatnio nie jeżdżę na kole xd
ale myślę że to wina sprzęgła/dzwonu :wink:

jeżeli pan admin nie wierzy że wygrywam to możemy nagrać filmik…

za co bana ?

Na moje dzwon gdzie przegrzany choć niby nowy jest . Ale jeśli mowisz , że jak zimny i dopierdala a jak juz ciepły jest to raczej dzwon w 90% przynajmniej tak mi się wydaje

no dzwon ma jakieś 2000 przebiegu ale nie jest zfioletiowiały :smiley:

a na moje to tłok puchnie

dostałeś w tamtym temacie w koszu czego to wina ale powtórzę jeszcze raz ,

to albo regulacja albo , tłok puchnie żadne sprzęgło , bo to dopiero jak się nagrzeje , w ostateczności najmniej to podejrzewam to może dzwon , jak masz przegrzany i przebarwiony to może właśnie być taki efekt

kamilkostana napisał:

jeżeli pan admin nie wierzy że wygrywam to możemy nagrać filmik…



bardzo proszę , nie wykluczam takiej opcji ale bardzo w to wątpię

albo jeszcze mzoe swieca iskre gubi coo??

mateo007 napisał:

albo jeszcze mzoe swieca iskre gubi coo??


No raczej nie :p

RudY napisał:

No raczej nie

dlaczego nie moze juz stara swieca przebicie ma czy co i jak się rozgrzeje to jakas lipa jest ..?

nie ma takiej opcji , przerywał by a nie mulił


opcje są dwie REGULACJA i PUCHN¡CY TŁOK bądź ewentualnie jak pisałem dzwon sprzęgła , sprawdź czy nie ma przebarwień

no właśnie w tym problem że cylinder był założony 300 km temu. Kupiłem go od brata, przejechał nim 3000 i działał bez problemu.

Na filmikach bardzo mało widać… Nagrywaliśmy po dłuższej jeździe więc nie udało mi się już go wyprzedzić ale równo szliśmy :smiley:
http://www.youtube.com/watch?v=yf_p8rCrlEU
http://www.youtube.com/watch?v=KLjWso0Tt8E

albo źle dotarty albo za mało oleju dałeś , albo jakiś trafiony tłok jest , ściągnij cyla i obejrzyj , bo tak może skończy się na nowym tłoku a tak jeszcze szlif

skoro on był dotarty i dobrze działał to czemu po przełożeniu do mnie ma źle działać… postaram się nagrać dźwięk jak jest zimny i jak już rozgrzany. Może to coś pomoże.