Traci iskrę/ gubi obroty

Żeby wam się nie nudziło to mam dla Was zagadkę. Moja apka przeszła już 2 mechaników którzy nic nie zdziałali.
Problem jest taki jak ma filmiku. manetka jest w tym samym miejscu, tzn trzymam ją a ona traci obroty i prawie gaśnie, po czym znów załapie i obroty rosną. i za chwile znów gaśnie.
Wymieniałem świece, membranki, uszczelki w silniku, czyściłem wydech, sprawdzałem moduł,fajkę przewód od fajki, benzynę, czyściłem i regulowałem gaźnik.
Dodam jeszcze, że wczoraj go przypchałem od mechanika bo stwierdził że wina wydechu i stacyjki. wczoraj przejechalem się pare min po osiedlu i dziś też, zatrzymałem się i stał na nóżkach i zgasł. jak odpaliłem to po chwili zgasł. i tak w kółko. jak odpale i gazu dam to jest jak na filmiku. pomózcie

http://www.youtube.com/watch?v=x7YvYXtFsWg

Ten film wideo jest prywatny.
to ci zagadka

Już zmieńiłem.

sprawdź cewkę Podly . Miałem keewaya który szedł ja burza zgasiłeś go i nie dało się go zapalić cały dzień… rano zapalał ja nowy … u ciebie może to być ten sam objaw … przeczytałem i nie wspomniałeś nic o cewce

ja mam cewko-moduł. a zmieniałem to

to jest wyraźny zanik iskry, czyli gdzieś mogły przegnić kable albo łaczenie na kostce jest kiczowate … sprawdzałeś stojan ?

Ja miałem tak kiedyś w 4t :stuck_out_tongue_winking_eye: winą była elektryka a dokładniej akumulator, robił zwarcie (przez co brał prąd nie potrzebnie na masę) i brakowało mu prądu na iskrę i to było tak. Czasami jeździł dobrze ale tylko czasami. Sprawdź to :wink:

a podciśnienie ?
Najpierw myślałem że do zawór membranowy bo tak samo miałem tylko że po chwili gasł i musiałem kopać z 10min żeby odpalić …
Ale są tylko 2 możliwości:
1) podciśnienie tzn. przewód i pompka/kranik
2) elektryka tzn. jakiś kabel lub akumulator

ale jak to możliwe że cos nie tak z akumulatorem jestą

Powiedzcie mi jak odpalić na krótko? żeby było bez stacyjki…

kopki nie masz… więc z popychu…

no jak kurwa nie mam jak na filmiku go odpalam z kopniaka… przecież to gaźnik ;|
Boże… widzisz i nie grzmisz!

a to jest biegówka czy skuter??
bo po tym tekście to zdurniałem :lol:

Adverion napisał:

kopki nie masz… więc z popychu…



jak skuter to wiertarka w wariator i kręcisz …

a jak biegówka to jak mówił Adverion, na popych :roll:

krzysiek508 napisał:

a to jest biegówka czy skuter??



looknij filmik jeden z drugim i dopiero się wypowiadać.

niby nie można… ale kumpel gadał, że traktorem zaciągał i tak długo zaciągał aż nie odpalił i mu podobno odpalił… >_< :smiley:

ja tak sprubowalem i srubokretem prawie znajomego w glowe trafilem … nie polecam … a teraz do tematu …
spróbuj napisać do dealera aprlilli o udostępnienie schematu na którym zaznaczona by była wiązka odpowiedzialna za zapłon i iskrę … które kable za to odpowiadają.
Wtedy będzie ci znacznie łatwiej. Czasem warto spróbować

a to jest na gaźniku czy na wtrysku apkaż?
jak na gaźniku to sprawdź czy kruciec ssacy nie ma pekniec czy luzow bo apka moze lapac lewe powietrze… a jak nie to tez moga byc sprezynki sprzegla (wiem bo mi poszlt od nadmiaru speed’a i musialem wymieniłeś xD)

Sprężynki sprzegła to raczej nie… muszę sprawdźić to ze stacyjką tylko nie wiem jak to zrobić żeby odpalić go na krótko.
Schemat elektryki to ja mam, tylko schematu czytać nie umiem. ale zapytam kumpla bo on się na tym zna, jeśli ktoś ma inny pomysł co do wady w mojej apce to pisać a bezsensowne posty będą usuwane.

A te durne posty nie na temat i odpalanie skutera na popych wywalam kurwa.

Ja w swoim skuterze miałem tak że tłok był zryty i pierscienie zdarte itp to jak wymieniłem na nowy tłok to od razu równe obroty miał a przedtem to nie dało się za nic tego wyregulować. :roll:

Sr R factory na gaźniku posiadają immo ? Jeżeli tak to przy okazji znajomego zapytaj zeby wyszukał tego na schemacie. Być może istnieje taka możliwość ze któraś z kostek jest wadliwa i co chwile zapłon odcina

Factorki nie mają immobilajzera.

No i co myślicie o tym? koleś (mechanik) stwierdził że to stacyjka do dupy. tzn ten mechanizm, zdjąłem go i odpalałem na krótko śrubokrętem. no i wczoraj jeździł bez zastrzeżeń pare min i normalnie palił. dziś już nie.

tak wygląda sytuacja…

http://www.youtube.com/watch?v=V1DFO3zEVqg

ja miałem tak samo w sendi mojej :smiley:
i niby cos w gaźniku poszlo u mnie