TORQ VIVO 50 blokady

Chcę odblokować skuter TORQ VIVO 50 - nowy.
Zdjąłem blokadę z gaźnika przez wymianę dekielka ale to nic nie dało, 45 max.
Co sprawdziłem:
Filtr wygląda jak bez blokady. Nie znalazłem modułu, nie ma go tam gdzie był w starej bassie. Do rury wydechowej wkręcony jest jakiś czujnik z dwoma kabelkami, nie wiem do czego. Przy gaźniku wychodzą dwie małe rurki do wlotu/wylotu powietrza.
Gdzie gdzie są blokady w tym skuterze?

witam też u kolegi mam ten problem moduł jest pod siedzeniem na 4 pin jedna kostka do w kolanku to ponoć sonda lambda jakoś tak a gaźnik ma na wtrysku jedyne co się dowiedziałem to czip tuning bo ma komputer pod siedzeniem i kontrolkę check engine dlatego kupiłem używke 2t bartona orlando na tarczach

Po odpięciu modułu bzyk jedzie max 20km. Kupiłem nowy odblokowany moduł, po podłączeniu jedzie tak jak bez modułu i świeci lampka awarii. Z nowego modułu wystaje 6 pinów, oryginalny ma 4 piny, wtyczka z 4 przewodami.
Wyjęcie sondy lambda nic nie zmienia.

Odwiedziłem miejscowy serwis Rometa gdzie powiedzieli że Euro4 nie da się odblokować.
Kupiłem kolejny moduł z 4 pinami i bez zmian, po dodaniu gazu zaczyna mrugać lampka awarii, obroty spadają i nie pojedzie więcej niż 20 km/h.
Nie odpuściłem, po godzinie zabawy z elektryką odblokowałem go. Max prędkość 60 km/h.

ale jak? i co z lampkami?

Odblokowany ale nie do końca, pierwsze testy robiłem na rozgrzanym silniku, okazało się że na zimnym skuter inaczej się zachowuje.
Na zimnym silniku przez 1-3 km nie przekracza 45 km/h. Kiedy już się rozgrzeje zaczynam czuć lekkie szarpnięcia, po chwili wchodzi na max obroty i tak już zostaje.

Bawiłem się kabelkami idącymi do modułu. Próbowałem wszystkich kombinacji, łączenie, wyciągania i zamian.
Przewodów jest cztery, czarny, różowy i dwa kolorowe, po zamianie miejscami 2 kolorowych nie spadają obroty po osiągnięciu 45km/h i nie zapala się lampka awarii.

ale przecież nie odbokujesz skutera przez zamienianie kabelków na oślep na module. wyprowadzenia modułów to żadna tajemnica, opisane milion razy w necie. Jedyna szansa że ten rózowy to słynny “różowy kabelek” ( u mnie akurat był niebiesko-biały) co idzie z czujnika prędkości (najcześciej w pokrywie napędu od spodu pod dzwonem sprzęgła) i jego odpięcie to jedna z blokad. Ale to tylko na prędkośc koła. Nic nie zmienia w kwestii obrotów …itd.
I to też masz opisane wiele razy

Czyli to co zrobiłem nie ma wpływu na to że mogę jeździć do 60 km/h

może mieć - możesz sobie zrobic probe z różowym kabelkiem na miejscu i odpiętym - jeżeli go “wytropisz” i faktycznie jest od czujnika prędkości…
ale tego sie nie robi tak że przepinasz kable na oślep i patrzysz co bedzie. Skąd taki pomysł żeby zamieniać kable w module w celu zdjęcia blokady?

Skąd taki pomysł, stąd że domyślałem się że moduł ma wpływ na obroty. Bez modułu odpala ale nie wchodzi na obroty i świeci awaria. Kombinowałem na oślep. Byłem zdesperowany, te 45km działało mi na nerwy.
Po odpięciu różowego kabelka wywala błąd i max 20km.

bez modułu ci silnik odpala???

tak odpala ale świeci awaria

Przestawiłem moduł w dostępne miejsce aby nie ściągać siedzenia.

https://youtu.be/Q0Jxw-zXYOI

Zrobiłem tak jak przedmowca tutaj z ta zamiana kabli ae teraz wogule nie ma pradu w skuterze jak przekręce kluczyk to nawet kontrolka ch engine nie świeci co się stało jąk to naprawić? ?

magicy elektrycy… eh ludzie…

Działać działa bezpiecznik poszedł w akumlatorze :wink: wyskoczył 2 problem , V maks 20 km i odcinka od razu plus kontrolka check ;/ sorry wiem ze nie mój temat ale nie chce mi się nowego zakładać i walkowac tego samego zostaje mi tylko serwis w takim razie :wink:

Ja wymieniłem komputer i idę 65km/H

Starczy spiłować 2 garby na dzwonie a oszukasz komputer