Toros GP 500 - Problem z kablem od modułu.

mam torosa gp 500 2t słyszałem ze mozna zdjac blokade modułu rozpinając kabel znalazłem go lecz nie chce odpalic co jest grane POMOCY :)

Pewnie odłączyłeś nie ten przewód co trzeba.

próbowałem kilka ale i tak nie chodzi moze wiesz który dokładnie to kabel ?

Jestem nowicjuszem ale gdzieś czytałem że trzeba podłączyć go z powrotem i obok tego jest drugi i ten rozpiąć trzeba. Dziś byłem na przeglądzie i mechanik mi sam rozpiął ale raptem dało mi to że vmax do 55km/h na prostej się zwiększył i po regulacji też jest gaźnika.

no tak sa tam dwa takie pojedyncze kable i rospinałem dwa ale i tak nic nie dało :)zobacz jak jest to u ciebie zrobione i mi napisz :)

tylko widzisz ja ma fresco i u mnie jeden od drugiego troszkę oddzielony był. Ten od blokady był razem z jakimiś chyba 4 przewodami tak tuż na świecą.Tu masz filmik na YouTube jak to wygląda w diablo w eko i f 16 w innych podejewam że podobnie bynajmniej u mnie we fresco też podobnie jest.

http://www.youtube.com/watch?v=aiZh9CBHosE

oglądałem to rozpinałem własie te same kable ale nie chciał i nie wiem co jest grane :)]

Ja dziś rozpinałem metodą prób i błędów ,okazał się biało-niebieski.Jak rozpinałem inne nie odpalał.Leci 75km/h więcej nie próbowałem po prostu zabrakło mi asfaltu.TOROS F 16.Przebieg 1138 km

Aha zapomniałem były tylko trzy opcje reszta kabli jest wpięta w spore kostki,rozpinaj te pojedyncze.LWG i zepnij ten worek bzykiem bo nachlapie ci wody i nie pojeżdzisz.

u mnie nie worka kable sa na wierzchu po przyczepiane na paski zaciskowe a w tych kablach jest tylko 2 pojedyncze reszta w kostkach a jak rozpinam pojedyncze to nie odpala :)

Już o tym pisałem w tym filmie o blokadach.