Witam. Chciałbym wam pokazać jak odblokować skuter Zipp Quantum. Nie trzeba kupować części ani zamieniać i nie tracimy gwarancji wystarczy odpiąć jeden kabelek (Czujnik obrotu dzwonu) Wypinamy kabelek i skuter osiąga prędkość 65kmh na prostej a z górki 75kmh
Oto zdjęcie gdzie znajduje się kabelek: http://imageshack.us/f/534/zippquantumblokada.png/
Uwaga! Jak mamy skuter na gwarancji i jedziemy na przegląd trzeba ten kabel wpiąć aby nie utracić gwarancji , a po przeglądzie możemy wypiąć go z powrotem i cieszyć się prędkością!
Uwaga! Kabel odpinamy gdy skuter mamy w pełni dotarty (1000-1500km)
Powiem szczerze też mnie to ździwiło kolega mi to pokazał dziś się o tym dowiedziałem odpiąłem i skuter leci 60kmh na prostej z górki licznik mi wyszedł po za skale.
(czujnik obrotów dzwonu sprzęgła który przesyła informacje do modułu a ten z kolei blokuje silnik aby nie wkręcał się na wyższe obroty. )
Powiem szczerze też mnie to ździwiło kolega mi to pokazał dziś się o tym dowiedziałem odpiąłem i skuter leci 60kmh na prostej z górki licznik mi wyszedł po za skale. (czujnik obrotów dzwonu sprzęgła który przesyła informacje do modułu a ten z kolei blokuje silnik aby nie wkręcał się na wyższe obroty. )
Dzięki za poinformowanie gdzie są blokady. Ta informacja odmieniła moje życie.
PS Fajnie, że już z 5 miesięcy temu zrobiłem o tym filmik o tu: http://www.youtube.com/watch?v=aiZh9CBHosE
Te torosy z automatyczną skrzynią biegów mają wszędzie te same blokady.
Powiem szczerze też mnie to ździwiło kolega mi to pokazał dziś się o tym dowiedziałem odpiąłem i skuter leci 60kmh na prostej z górki licznik mi wyszedł po za skale. (czujnik obrotów dzwonu sprzęgła który przesyła informacje do modułu a ten z kolei blokuje silnik aby nie wkręcał się na wyższe obroty. )
Dzięki za poinformowanie gdzie są blokady. Ta informacja odmieniła moje życie. PS Fajnie, że już z 5 miesięcy temu zrobiłem o tym filmik o tu: http://www.youtube.com/watch?v=aiZh9CBHosE Te torosy z automatyczną skrzynią biegów mają wszędzie te same blokady.
Nie wszyscy patrzą na youtube jak odblokować skuter. Oczywiście link do twojego filmu dodam :)
PS: Na yt napisałeś że masz skasowany motor. Możesz coś więcej napisać o tym? Co się stało?
Powiem szczerze też mnie to ździwiło kolega mi to pokazał dziś się o tym dowiedziałem odpiąłem i skuter leci 60kmh na prostej z górki licznik mi wyszedł po za skale. (czujnik obrotów dzwonu sprzęgła który przesyła informacje do modułu a ten z kolei blokuje silnik aby nie wkręcał się na wyższe obroty. )
Dzięki za poinformowanie gdzie są blokady. Ta informacja odmieniła moje życie. PS Fajnie, że już z 5 miesięcy temu zrobiłem o tym filmik o tu: http://www.youtube.com/watch?v=aiZh9CBHosE Te torosy z automatyczną skrzynią biegów mają wszędzie te same blokady.
Nie wszyscy patrzą na youtube jak odblokować skuter. Oczywiście link do twojego filmu dodam :) PS: Na yt napisałeś że masz skasowany motor. Możesz coś więcej napisać o tym? Co się stało?
Ten filmik jest już od dawana na forum pod tym linkiem: http://www.skuterowo.com/forums/topic/wideo-blokada-w-toros-f16-eko-el-diablo
Co do skasowanego skutera to..
Jechałem odblokowanym skuterem i się rama złamała, nie no żartuje :D Tak naprawde kobita mi zajechała drogę swoja furmanką a ja się wje*ałem w tył auta. Słowo które użyłem określenie jest małym słowem w porównaniu do tego czego dokonałem, gdyż siła uderzenia była tak wielka, że grubą rame mi zgieło w łączeniu z rurą kierownicy, lagi, plastików przednich w zasadzie nie ma tylko reflektor. WSZYSTKIE zaczepy plastików poszły. Wszystkie boczne plastiki pod wpływem zgięcia ramy zostały wygięte za skuter, regulator napięcia do wymiany bo pali żarówki, klakson do wymiany. Jedynie to tył skutera jest w nienaruszonym stanie. Bo nawet obudowę kosza kanapy wyrwało, oraz gumowy dywanik pod nogami. Chyba, bo nie wiem jest przednia felga zgięta, a i coś z gaźnikiem bo po odpaleniu natychmiast gaśnie. W czwartek leci skuter do serwisu i bardzo prawdopodobne (bo jeszcze nie wiem - serwis stwierdzi) nie będzie się opłacało naprawiać tego skutera lecz się go wyrejestruje i będę miał nowy.
A tak wgl wszystko masz opisane tu: http://www.skuterowo.com/forums/topic/powazny-wypadek-toros-f16
Ja bym zdejmował blokadę od razu, a nie po dotarciu, bo jeśli silnik długo pracował na niższych obrotach, a potem dostanie nagle wyższych (nie mówię, że każdy czy większosć ale przynajmniej niektóre) to żywotność silnika może się drastycznie zmniejszyć.
Ja przez 5.500 miałem zablokowany dziś odpiołem ten kabelek i na prostej tylko 65kmh z górki licznik wychodzi po za skale. Czy w 2t to jest to nie wiem.
Jeszcze jedno. Jak postawiłem skuter na stopkach to mam taki obroty że całym skuterem trzęsie. Dlaczego tak jest? Obroty się nie kączą tylko się podnoszą że aż trzeba uszy zatykać tak głośno oczywiście jak sie przygazuje na maksa
Normalna sprawa - jak był zablokowany, to będąc na stopce szybko osiągał prędkość 45 km/h na tylnym kole i odcinało mu obroty. A teraz nie ma kagańca i może się rozkręcić na tyle na ile pozwala mu moduł.
Modół mu pozwala chyba do zatarcia silnika. Przygazowałem na 34 manetki i tak głośno było , cały skuter się trzęsł i nie odcieło mu zapłonu. Opłaca mi się wymieniać teraz na modół odblokowany? będzie jakaś różnica w jeździe czy teraz już nie?