Siemka. Ostatnio odpiołem sobie kabelek od blokady i na prostej leci 60kmh. Chciałbym się dowiedzieć gdzie jest reszta blokad. Na tłumiku , gaźniku gdzie kolwiek są chcę wiedzieć ponieważ na wiosne chcę sobie do konca go rozblokowac.
na wariatorze jest podkładka dystansowa
a na tlumiku jest jakas blokada albo w gazniku?
Podobnież EGR jest do zaślepienia w tym modelu.
Aktualnie mi skuter jedzie 60kmh jak zdejmę reszte blokad ile pojedzie?Nick3y napisał:
Podobnież EGR jest do zaślepienia w tym modelu.
O CO CHODZI Z TYM EGR?
60 km/h wg GPS?
Jeśli tak, to więcej nie pojedzie.
Nie mierzyłem GPS.komoornik napisał:
60 km/h wg GPS?
Jeśli tak, to więcej nie pojedzie.
Czyli pewnie prawdzwe 50 km/h zdejmij ta blokade z wariatora to bedziesz jechal te 60 licznikowe "70"
Czegoś tutaj nie rozumiem ;p czyli jak jest skuter zablokowany to jedzie max 35kmh ? Bo na liczniku wiecej niz 45kmh mie puści.DooOminO napisał:
Czyli pewnie prawdzwe 50 km/h zdejmij ta blokade z wariatora to bedziesz jechal te 60 licznikowe "70"
o 10 moze przy 70 zawyzac a przy 45 moze o te 40 zawyzac
Chodzi Ci o to że przy 45kmh przekłamuje o 5kmh i jadę 45? :DDooOminO napisał:
o 10 moze przy 70 zawyzac a przy 45 moze o te 40 zawyzac
kurde dziś jechałem 70kmh i czułem się jakbym jechał z 80-90kmj
Tak, dokładnie, Sławku. Mój (i z tego co wiem pozostałe skutery również) był blokowany do prędkości licznikowej 45 km/h czyli w rzeczywistości nie osiągał nawet 40 km/h.
Ja miałem blokadę na wariatorze i w module oraz dopalacz spalin (wiele osób uważa, że to blokada ale tak do końca nie jest - niemniej jednak usunięcie tego badziewia coś tam daje na + do osiągów).
Jest jeszcze jedna perfidna rzecz, której się nie pozbyłem - zwężka nie w wydechu ale w kanale wydechowym cylindra. Trzeba by to wypiłować ale nie opłaca mi się. Lepiej kupić cylinder o zwiększonym kanale wydechowym. Tyle, że u mnie to 2T.