po regulacji zaworów silnik gorzej pracuje i wiecej palił i przed i po regulacji.nie jestem pewien jak to z tymi znakami na kole magneto jest.na jaki ustawic zeby było mozna wyregulowac luz na zaworach? Czy ustawienia na zębatce rozrządu muszą sie zgadzac z tymi na kole magneto.u mnie jest pewne przesuniecie ale na oko to nawet nie ma pol ogniwka n lancuszku rozrządu.niewiem co z tym zrobic zeby silnik chodzil ładnie.pomożecie? :)
Na kole zębatym wałka rozrządu są 2 kreski, musisz ustawić zębatkę tak aby te kreski były ustawione poziomo względem głowicy, a duży otwór u góry. W takim położeniu regulujesz zawory.
Ssący 0,05mm a wydechowy 0,06mm
tak tak dzieki o tym wiem juz jakis miesiąc ale niewiem jak powinno byc na kole magnesowym ustawione bo tam tez są symbole i to ma chyba wpływ na czas zapłonu.
jak spojrzysz z boku to krzywki mają tworzyć literę "V"
Zapłon masz elektroniczny, bezobsługowy i to co jest na kole magnesowym absolutnie nie ma nic wspólnego z regulacja luzów zaworowych.hmm napisał:
tak tak dzieki o tym wiem juz jakis miesiąc ale niewiem jak powinno byc na kole magnesowym ustawione bo tam tez są symbole i to ma chyba wpływ na czas zapłonu.