Toros F16 - nie odpala z rozrusznika jak zimny.

Wiam
Tak jak w temacie posiadam torosa f16 nie odpla z rozrusznika odkad jest wymieniony
iskrownik .
Przebieg to 2778 km
Wymienilem juz swiece i wyczyscilem i wyregulowalem gaznik .
Prosze o pomoc

a wymieniałeś komplet z kołem czy sam?

Sam iskrownik

Prosze pomozcie

Iskrownik wymieniany na gwarancji

To zamiast czekać na odpowiedż, zgłoś się tam gdzie go wymieniałeś, żeby naprawili powstała usterkę.

Nie mam gwarancij i przepraszam

Masz czy nie masz, nieistotne, ale jeżeli wykonano usługę ,po ktorej coś przestało działać to masz prawo domagać się naprawy powstałego uszkodzenia. Chyba że..... usterka nie do końca ma związek z tą wymianą, bo chyba od razu byś zauważył że rozrusznik nie działa.

Żeby zweryfikowac co jest grane trzeba sprawdzić elementy instalacji i ustalić czemu prąd nie dochodzi do rozrusznika, jak masz czym i umiesz to działaj, jak nie umiesz ======>serwis

Rozrusznik kreci tylko nie odpala

dopasowanie iskrownika z kołem to podstawa inaczej się zaczynają takie bajki jak ci to wymieniał serwis to albo serwisant dupa albo po prostu nie wie że nie zawsze dany iskrownik będzie działać z każdym kołem po takim zabiegu później trzeba kombinować z odpowiednim dobraniem modułu o odpowiedniej mapie zapłonu non stop się z tym spotykam jak kupuje moto na aukcjach "pali z kopa na dotyk a z rozrusznika ni hu hu" w 90% przypadków pomaga zmiana modułu.na twoim miejscu pojechał bym na serwis i albo dopasuje moduł albo niech dobiera odpowiedni zapłon do twojego koła.

Dodam dzis ladowalem akumlator i po ok 30s odpalil

A i cieply zawsze odpala

Prosze was o pomoc

Prosze pomozcie bardzo mi na tym zalezy

jaki to silnik 2t czy 4t jesli odpala ci na ciepłym , to moze masz cos z kompresja , mieszanka zabogata lub uboga itp musisz szukac

4t

Podejrzewam, że ten iskrownik daje za słabą iskre podczas kręcenia rozrusznikiem. A jak już sie rozgrzeje to jest mu o wiele łatwiej załapać. :)

skoro 4t i jak jest ciepły to pali wiec ,jak sam widzisz paliwo dochodzi iskra jest ,wiec tylko co pozostaje sprawdzic kompresje,luzy na zaworach , i czy nie łapie powietrza lewego gdzies.Ja jestem serwisanetm tych zabawek i ciezko odrazu okreslic co jest grane .Dlatego tyle kosztuja naprawy.Trzeba eliminowac po kolei majac zasade w głowie działania silnika i podzespołów a wiec ta
Paliwo dochodzi -gaznik sprawny itp co tyczy biegu paliwa
Iskra jest - wiec układ zaplonu sprawny
iskra słaba -wymiana swiecy
nie pali , brak mocy -słaba mieszanka paliwowo powietrzna, lewe powietrze (brak szczelnosci) zle ustawione zawory ,brak kompresji,za duza przerwa badz mała na swiecy
Te silniki to bardzo prosta sprawa ich działania

Ale takiego odebralem z serwisu

Odswierzam