Mój skuter to toros f16, niedawno wymieniony cylinder na 70cc i wszystko było okej. Zbierał się elegancko, v-max też nie był zły, miał ogólnie dużo mocy.. Aż do wczoraj.. Ojciec jechał nim przez 28km w okropną ulewę (O.o). Skuter dziś nie chciał mi zapalić ze startera, musiałem go kopnąć. Wyjeżdżam na drogę i zdziwienie, skuterek bardzo słabo się zbiera.. i jego v-max to 45/50km/h. Teraz już normalnie pali ze startera, nie trzeba go kopać, ale nadal brakuje mu mocy. ;c
Pomyślałem, że do filtra powietrza mogło nalecieć wody.. Okręciłem filtr, wyciągnąłem tą gąbkę i dokładnie wysuszyłem. Ale nie przyniosło to żadnych efektów ::/
Jakie miałeś ciśnienie po założeniu cylindra a jakie masz teraz? Po drugie fajnie by było jak byś napisał ile było zrobione kilometrów na nowym kicie:) Jeżeli ojciec targał cały czas bez przystanków, a cylinder nie był dotarty to być może go przegrzał(ile nim ciorał? cały czas powyżej 60km/h?) Sprawdź kolor świecy po krótkiej trasie, zawory regulowane? Poza tym podaj co jeszcze wymieniałeś wraz z cylindrem... Jaka dysza? zmieniałeś na większą?
Hehe, to jakaś dziwna seria przez tą ulewę, najpierw mój, teraz twój:D Sprawdź zawory, mi strzeliła głowica i zawór się rozregulował, objawy podobne;) * I podaj jaki przebieg na kicie, bo pewnie nie dotarty, a ojciec szalał;)
Cylek już dotarty, zrobiłem nim ok. 530km jeżdżąc max do 50km/h także nie był zbyt męczony. Jeździłem już nim normalnie na pełnym gazie przez np. 10km non-stop i żadnych problemów. Ale od początku skuter się bardziej grzał. Dysza jaką aktualnie mam 0,85 taka była seryjna, lecz nie pasowala do 50tki, czały czas go zalewało, dużo osób potwierdza, że w tym skuterku fabryczna dysza jest za duża do serii.
Świece sprawdzę jutro, i napiszę jak ona wygląda. Wszystko było ok, do czasu tej ulewy. :c
Fakt, dysza była za duża do 50ccm, a filterek powietrza oryginalna puszka? Skoro ciorał Ci wcześniej więcej, więc rozrząd dobrze ustawiony... A jaki tam kit siedzi? noname za 60zł czy jaki? bo chyba zajadę seryjny i wcisnę sobie większy:)