Witam!
Mam w posiadaniu od pewnego czasu skuter toros el loco w związku z czym mam pytanie , aby odblokować go potrzebny jest nowy moduł czy jakiś kabelek przeciąć , jeśli kabelek to który ?
a ile masz kilometrów przejechane
Nie bardzo wiem po co te pytanie ? Jak możesz mi pomóc to napisz jak to zrobić a nie zadajesz bezsensowne pytania.
elloco napisał:
Nie bardzo wiem po co te pytanie ? Jak możesz mi pomóc to napisz jak to zrobić a nie zadajesz bezsensowne pytania.
Jezeli nie znasz sie na jednosladach to nie spinaj sie od razu...
Aby odblokowac skuter musisz miec dotarty silnik(jezeli wiesz co to znaczy) stad pytanie kolegi ile masz przejechane -,-
PopekELLOCO napisał:
elloco napisał:
Nie bardzo wiem po co te pytanie ? Jak możesz mi pomóc to napisz jak to zrobić a nie zadajesz bezsensowne pytania.Jezeli nie znasz sie na jednosladach to nie spinaj sie od razu...
Aby odblokowac skuter musisz miec dotarty silnik(jezeli wiesz co to znaczy) stad pytanie kolegi ile masz przejechane -,-
Spinacie to się wy za każdym razem jak pada pytanie jak odblokować, skoro chce to zrobić to moja sprawa czy jest dotarty silnik czy nie ? Z twojej kieszeni naprawa nie pójdzie więc nie masz się co podniecać sztucznie. Masz rację że na skuterach się nie znam , chociaż silniki 4T bardzo zbliżone działaniem i konstrukcją do silników samochodowych to jednak jeśli chodzi o elektrykę to 2 różne bajki.Jednak doświadczenie z branży mechaniki samochodowej pomogło mi rozpracować samodzielnie blokady. I na przyszłość jak chcesz nabić posty i powtarzać to samo co wszyscy powtarzają w każdym z tego rodzaju temacie to przemilcz swoje wypowiedzi, ilość postów nie odzwierciedla wiedzy posiadanej na wszystkie tematy.
najlepiej od razu wyrzuc modul ;] nie ma modulu nie ma blokady xD
Myślałem nad zmianą modułu na rozblokowany , jednakże najpierw musiałbym dostać się do obecnego żeby wiedzieć jaki zamówić. Najpierw jednak przyjdzie zmiana wariatora, rolek i paska , następnie zmiana na większą pojemność i wtedy będę myślał o module :)
Zarzucasz innym nabijanie postów, a sam zakładasz temat, który i tak Ci nie pomoże, bo w planach masz milion innych pomysłów przed wymianą/modyfikacją modułu. Na dodatek czepiasz się człowieka, który chciał Ci pomóc, więc lepiej skorzystaj ze swojego doświadczenia z mechaniki samochodowej i sam do tego dojdź, a nie zaśmiecasz forum i czepiasz się innych mądralo...
Widocznie nie lubisz jak ktos próbuje ci pomóc i naskakujesz na kazdego... ale niewazne. Poza tym nie mam zamiaru nabijac postow, jezeli twoje doswiadczenie z branzy mechaniki samochodowej jest tak wielkie to po w ogóle sie pytasz?
Niektóre skutery nie są blokowane na module!Zobacz pierw czy Ci się wkręca na pełne obroty!
lucek71 napisał:
Zarzucasz innym nabijanie postów, a sam zakładasz temat, który i tak Ci nie pomoże, bo w planach masz milion innych pomysłów przed wymianą/modyfikacją modułu. Na dodatek czepiasz się człowieka, który chciał Ci pomóc, więc lepiej skorzystaj ze swojego doświadczenia z mechaniki samochodowej i sam do tego dojdź, a nie zaśmiecasz forum i czepiasz się innych mądralo...
Przytocz cytat w którym mi jaśnie Pan pomógł. Jak byś doczytał do końca to doszedłem do tego sam, bo przez 2 miesiące istnienia tego tematu, wedle Twojej opinii dostałem pomocną odpowiedź. Po co pytacie co temat ile ma kto przejechane ? Każdy jest świadomy tego co robi, i czy zawory i pierścionki się ułożą dobrze wcale nie gwarantuje tego że tłok nie spuchnie albo pierścienie nie puszczą.
PopekELLOCO napisał:
Widocznie nie lubisz jak ktos próbuje ci pomóc i naskakujesz na kazdego... ale niewazne. Poza tym nie mam zamiaru nabijac postow, jezeli twoje doswiadczenie z branzy mechaniki samochodowej jest tak wielkie to po w ogóle sie pytasz?
Pytałem bo liczyłem na precyzyjną wypowiedź. Jak już pisałem nie znam dokładnego schematu elektryki skutera, więc postanowiłem się zapytać ludzi którzy na codzień w tym siedzą ,a nie słuchać o docieraniu silnika bo to chcąc nie chcąc da się wyczytać w 99% tematów o ściąganiu blokad.
Widzisz tu chodzi o to, że nie dałeś mu tak na prawdę szansy na odpowiedź, mimo dobrych intencji z jego strony. Skąd miał wiedzieć, czy się znasz na skuterach czy nie jesteś przypadkiem 13latkiem mającym dwa tygodnie skuter z przebiegiem "aż" 100km, który już blokady chce ściągać by dziewczynom z gimnazjum zaimponować. Może zadał takie pytanie, żeby wykluczyć Cie z tej grupki i dopiero wtedy odpowiedzieć na pytanie. Więcej cierpliwości.
Być może i masz rację, lecz można było to napisać w jednym poście. Wystarczyło napisać że blokady nie powinno się ściągać do przebiegu 1000km , chociaż i tutaj jest wiele dyskusji. Po prostu chciałem uzyskać konkretną odpowiedź, bo tekst "ile masz przejechane" da się wyczytać w każdym tego rodzaju temacie.
W el loco jest blokada na module. Możesz wymienić moduł na nowy odblokowany lub odpiąć niebieski kabelek i po sprawie. ;)
Nazzi trochę odkopałeś temat sprzed roku :) U mnie nie był to niebieski kabelek, ale to nie ważne , dawno już wywaliłem cały czujnik z przekładni :)