Toros El Loco - zmiana pojemności.

Witam,
Chciałbym prosić doświadczonych użytkowników o poradę dotyczącą części i wyboru pojemności do w/w skuterka. Jako że jest to czterosuw nie oczekuje jakiś mega rezultatów, ale tylko nieco wyższej maksymalnej prędkości rzeczywistej. Czytając opinie i inne podobne tematy natknąłem się na odpowiedzi markowych zestawów które zapewne wytrzymałyby bardzo długo ale zestaw głowicy,cylindra,wału itp. wyniosłoby więcej niż dobry markowy skuter więc mija się to z celem. Zależy mi na jakiś dobrych zamiennikach , skuter jeździ sporadycznie (ok. 2tys km rocznie) więc ładowanie w jakieś mega wytrzymałe zestawy mija się z celem - no chyba że nie ma pośrednich zestawów. Prosiłbym o pomoc, gdyż nie mam rozeznania jeśli chodzi o jakość części do takich skuterków.

Tu masz najlepszą jakość z pośród chińskich cylków: http://allegro.pl/cylinder-4t-80-tuning-gy6-skuter-romet-zipp-junak-i4536249603.html
http://allegro.pl/dysza-gaznik-m4-90-4t-aprilia-zipp-romet-tuning-i4536275782.html
Tu nic lepszego z chińskich części nie znajdziesz, bierzesz najtańsze:
http://allegro.pl/80ccm-kompletna-uzbrojona-glowica-do-skutera-4t-i4539537530.html
http://allegro.pl/tuningowy-walek-rozrzadu-chinskie-skutery-4t-80ccm-i4518945897.html

Super , dzięki za odpowiedź :)

Ja bym wziął na Twoim miejscu Power Forca tajwańskiego, do tego seryjna głowica po przeprowadzonym portingu.
Otrzymasz dużą kompresje (większą moc), przy większych kanałach. Możesz też wziąć głowicę z komorą spalania 47mm, stanąć na rzęsach, aby zawory zawsze były szczelne, i zawsze się domykały, a na końcu ją splanować.

Ja nie chce stawać na rzęsach :) Ja chce kupić w miarę rozsądne komponenty i wsadzić to w skuter, tak żeby jeździło lepiej niż zwykła 50-tka a zarazem żebym nie musiał 40 razy rozkręcać i skręcać na nowo, bo gwinty i plastiki w moim chińczyku tego nie wytrzymają :)