Toros El Camino 50/80 - problem z pracą silnika

Na początku witam wszystkich na forum ponieważ jestem nowym użytkownikiem.

Mam problem ze swoim skuterem. Z braku dalszych koncepcji chciałbym was prosić o pomoc.
Wszystko zamieściłem na filmie. Bardzo was proszę o pomoc.

Film na YT

skoro stał 4 lata to mega przegląd - olej, filtr paliwa, regulacja luzów zaworowych, świeża benzynka

Wszystko to co napisałeś jest zrobione bo skuterek po 4-letnim postoju był u mechanika gdzie został stuningowany na 80cm.
Wiem, zawsze mogę go oddać do niego z powrotem ale chcę się z tym uporać sam, z różnych powodów o których nie będę pisał.

Eehh, wszystko zostało zrobione jak… bozia przykazała? Pewnie nie i stąd ten wątek. Qrna, ludzie, pytacie się tutaj, bo chcecie coś więcej wiedzieć. To co chcecie właściwie wiedzieć? Hmm? Piszeta zdawkowo o danym problemie i potem cudów jakichś oczekujeta. Jakieś pomysły? Pomysłów żadnych, trzeba się z danym tematem edukować. Wespół. Taka moja rada. Finito. Figo fago i lumbago. :frowning:

Spider, wyluzuj gatki. Co opisane zdawkowo? Napisałem, że wszystko co napisał Wombat zostało zrobione więc można rozpocząć temat tej usterki od nowa nie biorąc pod uwagę pobytu skutera u mechanika.
Co? Mam elaborat na 5 stron napisać? Kto to będzie czytał?

Po co się denerwujesz? Jest przecież wiele ciekawszych tematów na forum w których na pewno będziesz “świecił” merytorycznymi wypowiedziami.

No dobra, mam zły dzień, miesiąc, rok. Taka karma. Jaki jest stan kranika paliwa sterowanego podciśnieniem z układu dolotowego? Nie przepuszcza membrana od podciśnienia (dodatkowe paliwo do układu dolotowego poza gaźnikiem)? Widać po YT, że kranik jest umiejscowiony poziomo. Czemu tak? Chinole tak wydumali czy ten twój mechanik? Filtr paliwa zawsze dajemy za zbiornikiem, a przed kranikiem paliwa. Potencjalne zanieczyszczenia ze zbiornika nie zablokują membrany kranika, oczywiście, jeżeli w zbiorniku nie ma dodatkowego filtra sitkowego, a różnie z tym bywa. Dalsza kwestia po tuningu na 72cm3 naszego małego GY6, to… dysza główna (obowiązkowo #90) oraz właściwa regulacja gaźnika (m.in. iglica). Drążyć dalej? OK.