Tłumik

Mam problem z tłumikiem. Od zmiany cylindra leję do paliwa dodatkowo 25ml oleju na 5l benzyny. Od tej pory mam problem z zapychającym się tłumikiem. Co prawda tłumik jest stary (arrow) i pogięte ma kolanko i np. wczoraj jak jechałem w 3 osoby 60 km/h to skuter się zatrzymał (zgasł) po czym od razu odpalił (z kolanka się dymiło strasznie i wyciekała dziurkami które w nim mam :D czarna maź) potem to samo stało się z wjazdem pod górkę. Czy to może być problem z nieprzepalonym olejem? A i jeszcze jedno jak zmienię tłumik na sportowy to problemy znikną? Albo chociaż jak będę miał proste nie pogięte kolanko? Proszę o pomoc ;) Pozdrawiam.

jak będziesz w 3 osoby jeździł to ten skuter długo nie pojeździ... i za dużo oleju dostaje stąd te problemy

Pierwszy raz. No ale jak wydech zmienię to znikną 'te problemy'.?

powinny zniknąć

Okej to ostatnie pytanie to tematu - Ile lać tego oleju do benzyny jeżeli mam aktualnie cylinder 65cc, z przebiegiem 750km, z niskiej półki 'no name'? Leje olej Platinum moto 2t półsyntetyk.

Czy ten tłumik może się nadawać? Nie będzie się zapychał? http://www.sklep.s-x-t.pl/wydechsportowy2tkplincalambrosspartanstr-p-10282.html?cPath=8347_8664_8669_8844 Nie liczne od chińczyka ogromnego skoku osiągów a szczelność i wyciszenie klasy na sportowy wydech. Nie krytykujcie żebym dołożył pieniędzy na coś markowego gdyż ich nie posiadam :) Budżet max 200 zł.