Test wydechów

Cześć. Temat skopiowany ze starego forum. Mam nadzieję, że pomogłem. Napisany przez: Riller Czesc Wszystkim! Jakoze jest bardzo wiele pytan na forum odnosnie ‘co kupić’, czasami jest to az za bardzo wkur******* to chciałbym przedstawic ciekawe porównanie wydechow. Wiadomo ze w naszym kraju czegos takiego się nie robi (jeszcze), powyzsze testy przeprowadzil znany i lubiąny scooter-attack.com 1. Wszystkie wydechy byly testowane na skuterze z silnikiem Minarelli AC, z gaźnikiem 17.5 mm, cylindrem (70) Stage6 racnig, profesjonalnie dostrojone na odpowiednich rolkach. Yasuni Carrera 16 - 13,4 KM przy 10659 obr/min Malossi MHR replica 10.7 KM przy 7925 obr/min Top Performance nardo Replica - 12,8 KM przy 9407 obr/min Polini For Race - 12,2 KM przy 9160 obr/min Pinasco Race - 12,1 KM przy 9115 obr/min 2. Minarelli AC, Stage6 Sport PRO, gaźnik 17,5 mm Yasuni R - 10,6 KM przy 8484 obr/min Metrakit SP - 11,2 KM przy 9086 obr/min Stage 6PRO - 11,0 KM przy 8903 obr/min Tecnigas RS70 - 10,7 KM przy 8484 obr/min 3. Minarelli AC, cylinder Top Performances Trophy 70, gaźnik 17,5 mm Yasuni Z - 8,9 KM przy 7196 obr/min Laser XPro - 9,8 KM przy 8087 obr/min Hebo Performer NG - 9,7 KM przy 8364 obr/min Doppler S3R Model 2004 - 9,6 KM przy 7585 obr/min Polini Funky - 8,5 KM przy 7495 obr/min Metrakit Handmade - 8,7 KM przy 7119 obr/min TNT One - 9,1 KM przy 7796 obr/min Tecnigas Next - 9,1 KM przy 7877 obr/min Tecnigas TEK - 9,0 KM przy 7745 obr/min LeoVince RR - 8,7 KM przy 7332 obr/min LeoVinci ZX - 8,4 KM przy 6692 obr/min LeoVinci S - 8,7 KM przy 7203 obr/min Polini NoSmoking - 9,2 KM przy 7607 obr/min Stage6 Street - 9,0 KM przy 8022 obr/min Top Performances Powered - 8,5 KM przy 7137 obr/min LeoVinci SP3 - 8,2 KM przy 7786 obr/min Tecnigas Silent Pro - 8,2 KM przy 7185 obr/min LeoVince Touring - 8,2 KM przy 6993 obr/min Sito Plus - 8,1 KM przy 6819 obr/min Jakie wnioski? Hmm szkoda ze nie mogę tutaj przedstawic wykresow z hamowni, ale coz. W pierwszym tescie czyli tam gdzie znajduja się wydechy stricte do ekstremalnego tuningu najlepszy okazal się carrera, a najgorszy MHR. W drugim tescie wyniki porownymwalne. Trzeci test przedstawia wydechy, ktore nie przerazaja cena i to właśnie je mozemy najczesciej spotkac przy naszych skuterach. Bardzo ladnie wypadl wydech Lasera oraz Hebo, takze Doppler, Funky i Metrakit okazaly się odrobine gorsze. Jednak ciekawy jest wynik Tecnigasa Next R, który w wielu wypowiedziach na forum nie mial szans z Leo ZX a tutaj okazalo się ze nie tylko jest lepszy niz ZX ale i RR do ktorego brakuje mu az 0,4 KM. Drugim jego atutem jest niska cena. Pamiętajcie takze, ze prezentowane tutaj rezultaty należy traktowac z lekkim dystansem, kazdy pomiar tutaj bym poprzedzony dokladna regulacja zarowno ukladu przeniesienia napedu jak i gaźnika w profesjonalnym warsztacie. Mam jeszcze inne testy np. calych kitow 70 cc oraz variatorow. Postaram się je napisac w przyszlym tygodniu. Tak na marginesię napisze tylko ze trochę się zdziwilem, gdy przeczytalem ze założęnie gaźnika 17,5 mm daje przyrost mocy ok. 1 KM w stosunku do seryjnego. (nie mylic z wielkoscia dyszy ktora i tak trzeba bylo zwiekszyc w seryjnym gaźniku.) Pozdro

Czym się rozni laser za 485 zl a czy się rozni laser za 899zl obydwa x-pro są

Możliwe że jeden jest ze zwykłej blachy a drugi w carbonie ;).

Link ? Raczej o 100zł się mogę różnią chrom / blacha Dla mnie ten test jest jakoś mało wiarygodny bo w 70ccm żeliwo malossi (Tecnigas rs70) kręci większe obroty niż tutaj w S6 sport…

Postrach napisał:

(Tecnigas rs70) kręci większe obroty niż tutaj w S6 sport...

Nexave napisał:

Stage 6PRO - 11,0 KM przy 8903 obr/min Tecnigas RS70 - 10,7 KM przy 8484 obr/min

Oto Ci chodzić Przecież tutaj S6 kręci o 500 więcej

Chodziło mi o test na jakim cylindrze zostało to podane S6 Pro sport. Gdzie przy malossim się kręci lajtem do ponad 10 tył obrotów. Nie sądzę że przez LC ponad 2 tyś.

Mam pytanie a zajednym także prośbe jeśli ktoś może czy znalazł by test wydechów do 100cc bo ja szukam i nigdzie nie mogę znaleźć. Z góry dziękuj

Myślę, że wielu osobom, w tym mi przydałby się test dla cylków 50cc :wink:

mateuszpiatek, wątpie że takowe są… Mażo kto ma 100cc a jak ma do ktoś starszy, kto nie bawi się w tuning.

Czyli co, Laser XPro doda najwięcej mocy=prędkości?

@up ten test jest dziwny… najwięcej ma c16 ;o

czyli nawet przy s6 racing nie trzeba wymieniać seryjnego wału ;> ??

Jak dasz seryjny wałdo s6r to porzegnaj się z silnikiem po 500km ;]

Dobra uwaga kwak :wink: ten test jakiś… :wink: Wychodziło by z tego że co więcej nie wycisnie… jak seria 12tył :wink:

a Gdzie można Tanio Kupić Te Lasery X-pro??? Bo Na Allegro Są Tylko 2 Jeden za 419zł a Drugi za 500… Tyle Kosztują Te Lasery X-Pro Czy Tylko na Allegro Są takie Drogie??? I czy Trzeba Coś Wymieniać Wraz z kupnem Tego???

[ Dodano: 2008-08-27, 22:51 ]
A I Jaki By PasowałDo Kingway Coliber??? i Czy Skuter z Tym Laserem X-pro Więcej Niespalać??

Spala jakieś maxx 0.5 L Kup za 420 nowy na allegro albo używany za koło 400zł uzywkę czekaj aż będzie ja tez czekam :lol:

A Podejdzie Do Kingway Coliber??

Postrach napisał:

Wychodziło by z tego że co więcej nie wycisnie... jak seria 12tył może wykr?cię ;)

Bo w tym teście chodzi o to że ta moc maxymalna jest właśnie przy tych obrotach czyli np. 12KM przy 8967obr/min a nikt nie powiedział że nie wykręci więcej na pewno wykręci

siwy_fact, Wie co mówi. To tak jak w autach, pisz się obroty w których auto ma największą moc

spójrzcie czasem na wykresy z hamowni to wszystko zrozumiecie