Test cylindrów 70 ccm klasy Sport.

Witam. Temat skopiowany ze starego forum. Mam nadzieję, że się przyda :slight_smile: Napisany przez: Riller Elo tuningowicze! Po moim poprzednim poscie dotyczacym wydechow, który jak sadze Wam się spodobał przedstawiam test cylindrow 70 cc z poziomu Sport, a w miarę niedrogich i nadajacych się do codziennej jazdy, oczywiscie dajacych sporo więcej mocy od seryjnych. Zestawienie opiera się na testach Scooter-attacka. Wszystkie cylindry to AC (chlodzone powietrzem), bo jak wiadomo LC maja troszkę więcej, dodatkowo gaźnik Dellorto 17,5 mm. Każdy wykres z hamowni zawierać 5 krzywych, odzwierciedlających prace silnika dla 5 roznych wydechow od najgorszego (nie wiem jaki to moze byc Smile az do wydechow Racingowych (ja stawiam na yasuni C20). A oto legenda: Najsl - moc osiąganą na Najslabszym z testowanych wydechow Sredni - moc osiagana dla Srednich wydechow Racing - moc osiagana dla wydechow Racingowych DR racing Parts - Najsl: 8 KM Sredni+Racing: 9,5 KM (75 Euro) Polini Sport - Najsl: 8 KM, Sredni: 8,5-9 KM, R: 9,5 KM (86 Euro) Stage 6 Pro - Najsl: 9 KM, Srednio: 10-10,5 KM Racing: 11,5-12 KM (106 Euro) Metrakit 70 cc Handmade - Najsl.: 8 KM Sredni+Racing: 10 KM (95 Euro) Top Performances Trophy - Najsl: 8,5 KM Sredni: 9-9,5 KM Racing: 10 KM (93 Euro) Airsal 70 cc Alu - Najsl: 7 KM Sredni: niecale 8 KM Racing: 8,5 KM (80 Euro) Airsal 70 cc Racing T6 - Najsl: 8,5 KM Sredni: niecale 9,5-10 KM Racing: 10,5-11 KM (108 Euro) Malossi Sport - Najsl: niecale 9 KM Sredni: 9,5-10 KM Racing: 10,5 KM (93 Euro) Hebo 70 Alu Race - Najsl: 9 KM Sredni: 10,5-11 KM, Racing: 12 KM (121 Euro) Podsumowanie: I teraz zwyciezcy w poszczegolnych kategoriach. Najsłabszy wydech - Stage 6 Pro, Malossi Sport i Hebo 70 Alu Race uzyskały takie same wyniki czyli ok. 9 KM, z których najtanszy jest Malossi Sport. Sredni wydech - Najlepszy jest Hebo 70 Alu Race i Stage 6 Pro . Tutaj mniej więcej podobe wyniki, no ale trochę zawiodł mnie Polini Sport nie mowiac juz o Airsalu 70 cc Alu. Wydech racing - Hebo 70 Alu Race i Stage 6 Pro I teraz zauwazcie ze w kazdej z 3 kategorii wystepuje Stage 6 Pro i Hebo 70 Alu Race. Niezaleznie od tego jaki macie zamontowany wydech te 2 cylindy powinny dac najwiekszy przyrost mocy. I teraz pouczenie. Pamiętajcie ze moc osiagana na tych zestawach zalezy w duzej mierze od: prawidlowego montazu, prawidlowego dotarcia i eksploatacji, prawidłowej regulacji gaźnika i doboru dyszy, stanu memranek… itd.

mialem się zapytac czemu airsal racing w kategori sport, ale jego moc chyba odpowiada na to pytanie :confused: teraz zaczynam się trochę martwic, bo juz niedlugo bede jego “szczesliwym?” posiadaczem

z testu wynika ze malossi sport jest lepszy od polini sport ale czy ktoś miał do czynienia z oboma na własnej skórze??

wrona, Ja nie, ale mój kumpel tak. Malossi jest dużo bardziej wytrzymały no i mocniejszy. Na seryjnym wydechu malossi dał więcej niż polini :slight_smile:

to jest polska tu się pije browar

Nexave napisał:


DR racing Parts - Najsl: 8 KM Sredni+Racing: 9,5 KM (75 Euro)



wie ktoś co to jest za firma DR??

A wiecie może coś o cylku Polini Corsa ??? :d:d

Dosc mocny solidny racing. Slabszy od s6 i hebo replica ale tez mocny

natomiast najwięcej km z nich wytrzyma i można robić szlify bo to chyba jedyny racing żeliwny…

dlatego warto go kupić jeśli się nad nim zastanawiasz. Chyba ze masz ac a ac zeliwo i racing to same zaprzeczenia.

żeliwny racing to ponoć jeszcze top performance due ++ czy jakoś tak się to pisało.