Tecnigas next r. Pytanie zwiazane z blokadą

Kupiłem tłumik tecnigas next-r w wersji niechromowanej do tgb 101 orion (silnik morini) i ma pytanie. Czy w tym tłumiku znajduję się blokada w postaci zwężki w kolanku? Czytałem różne posty na ten temat ale zdania są w tej kwestii odmiećnne. Inni twierdzą, że jest w postaci zwężki przyspawanej przy kolanku, inni że nie ma. Ja wyraźnych śladów przyspawanej zwężki nie widzę, lecz gdy włożę głębiej palec czuję wyraźny koniec tak jakby rurki lecz w palcach nie jestem wstanie jej wyciągnąć tym bardziej sama nie chce wylecieć. Proszę o pomoc ale tylko i wyłącznie od osób, które się na tym znają i miały z czymś podobnym kontakt, a nie od osób, które chcą tylko sobie posty nabić i oczekują na klikniecie POMÓGŁ.

hmm…
Zazwyczaj to każdy sportowy tłumik ma blokadę na kolanku żeby dostał homologacje.
Może kupiłeś jakiś używany tłumik?
Kolega kupił niedawno tecnigasa next-r i miał taką zwężkę, trzymała się na 1 spawie.
Tak wygląda ta blokada w Laser x-pro, różnica jest taka że w tecnigasię jest na 1 spawie a w laserku na 2.
http://img407.imageshack.us/my.php?image=dsc01965oq8.jpg

Oglądnij dokładnie jeszcze wydech albo zrób zdjęcie i wstaw.

PS Palcem blokady nie wyjmiećsz, najpierw trzeba jakoś rozwalić spaw, np. zeszlifować lub rozwiercić wiertarką, a potem tą blokadę chwycić czymś z tyłu i pociągnąć.

Tecnigas do TGB powinien byc fabrycznie bez blokady gdyż nie masz homologacji. Jak byś miał to w końcwce widoczna goły okiem zwęzka jak by podkładka zmniejszajaca średnice, to samo w kolanku

Teraz założony mam tłumik, kupiłem go nowiutkiego na skutercentrum.pl Zdjęcia ewentualnie w poniedziałek. To zdjęcie mam z internetu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6ff98e98a1b0a89.html U mnie jest tak samo. Żadnych spawów nie widać. Ale tłumik przypominam że mam nowy ze sklepu i nie czuje wielkiej poprawy. Ale jak włoże palec to wyraźnie czuje koniec jakiejś rurki.

ostatnio kumpel kupywał do tgb i zwęzki nie miał… Kupił next-r w chromie…

Na zdjęciu które dałes nie masz blokady. A co do braku poprawy osiągów to jest to spowodowane złym lub brakiem regulacji napędu. Tak wygląda blokada

W zestawie były rolki 8.4g a teraz mam 9.4g takie jakie miałem na seryjnym tłumiku, jeszcze nie zakładałem bo nie miałem czasu ale na starcie ma muła potem czuć, że dopiero na większych obrotach jest poprawa i sprężynki też ma seryjne. Może ktoś mi poleci jak wyregulować układ przeniesienia napędu. Jakie rolki i sprężynki.

rolki z zestawu powinny w supełności wystarczyć :slight_smile:

Kładz lżejsze rolki jak nie bedzi ok to jeszcze z 0,5gr w dół. Co do sprężynek obacz po zmianie rolke jak muł + 30%

U mnie jest jak na tym zdjęciu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f121f50b772ac45.html tylko czy ta rurka jest blokadą czy ona jest tam po to aby przy kolanku nie przepalał się tłumik na skutek wysokiej temperatury wydobywających się spalin z cylindra. Długość tej rurki się zgadza dosięgnę palcem jej końca

heh no to weź młotek i jakiś śrubokręt i zacznij w tą rurkę nawalać może puści i wyleci =)