Tarcze Sprzęgła do Aprilii RS 125

Witam, mam pytanie, czy ktoś zorientowany może mi powiedzieć, czy takie tarcze do RS 125 się naddadzą?

http://allegro.pl/item840379353_tarcze_sprzegla_aprilia_rs_125_rs125_rx_mx_af1.html

Pisze tam: RS 125 92-08
A co do jakości to myślę, że najgorsze to one nie są :wink:
Niech się jeszcze ktoś inny wypowie dla pewności …

Przenosze do to czy tamto …

Raczej będą ok :slight_smile: To komplet te 100zł ? ile tych tarczek jest ? Wiem ze do varadero 125 jedna tarczka 36 zł a są 4 a do trego jak są ?

tak, cena jest za komplet, 6 sztuk chyba, wychodzi ok. 16.5 zł za sztuke

no dokładnie, bierz je :). Też muszę niedługo kupić do mojej apki-srapki ;D… a Ty masz rotaxa 122 czy 123?

Ja mam Rotaxa 122 ale sprzęgłowo się raczej nie różnią (tak trochę OT niech ktoś w skrócie napisze różnice pomiędzy tymi silnikami)

Różnica między między Rotax-em 122 a Rotax-em 123 jest banalna Rotax 123 ma tylko mocniejszy silnik bardzie wyżyłowany cylinder a Rotax 122 ma cylinder mniej wyżyłowany

No i w Rotax 122 zostały poprawione te wszystkie błędy… np. to że rotax 123 miał skłonność do zacierania się a w rotax 122 już takiego czegoś niema

No i w Rotax 122 zostały poprawione te wszystkie błędy... np. to że rotax 123 miał skłonność do zacierania się a w rotax 122 już takiego czegoś niema

Ale jest slabszy i kur.wa nic tego nie zatuszuje !

ale nikt tu się nie kłóci że jest mocniejszy 122 :roll:
O ile wiem to w 123 było dużo problemów tzn. wadliwe były… dużo niedociągnięć …
A jeśli o moc chodzi to tylko o cyl… a w tym przypadku do 122 można dać polini 160 :roll:

Adverion napisał:

a w tym przypadku do 122 można dać polini 160 :roll:




Żeby dać 160cc trzeba mieć zrobiony duł silnika tip top z dokładnie pomierzonym biecim wału, nowym korbowodem itp i tak trzeba wtedy liczyć się z częśtym zaglądanie do silnika. Czemu? większy tłok= większa masa tłoka czyli wieksze siły działające na korbowód a dokłdnie siły rozciągająca i skurczajaca korbowód.

No ale chyba jest cały kit Poliniego 160ccm wraz z korbowodem itd. no nie :?:

Też tak można. Można też zdobyć mapę portow z rotax 125 i prześć na cylinder rotax-a 122

Adverion napisał:

ale nikt tu się nie kłóci że jest mocniejszy 122 :roll:

nie chodzilo mi w tym sesię adverion :) Mi chodzilo o to ze i tak 123 bym wybral mi mo ze wadliwy ale mocniejszy :D a kit polini moim zdaniem bez sensu trochę w chuj wieksze spalanie, mniejsza zywotnosc i wgl lepiej jakis wydeszek. Ok koniec OT bo to o tarczach sprzegla

Nie no … trochę mnie rozbawiłeś :lol: … wybrał byś 123 bo mocniejszy ale się psuje ale 160 byś nie chciał bo często trzeba remontować… a to myślisz że z tym 123 inaczej jest ?
A ja właśnie bym wybrał 122 i mieć spokój że coś mi się zatrze czy przytrze czy w ogóle coś się rozsypie… mimo wszystko nowa konstrukcja lepsza bo po co miał by rotax wypuszczać nowe 122 zamiast tych 123 :?: :roll:
A uwierz mi… różnica między tymi 2 silnikami jest znikoma a nie jakaś kosmiczna :roll:


A pro po tarczy to zadzwoń do tego pana : 696438863 I się go zapytaj o jakieś zamienniki czy coś a powinien mieć … :slight_smile:

Ale zawsze cos i az tak awaryjne 123 nie sa. Koles ma apke pegaso czy jakos tak to 15 tys nastukal i dalej smiga tylko dba o to.

no kto dba to ma … jak by się zaniedbało to wszystko się rozleci… ale jednak 122 muszę być lepsze pod względem konstrukcji nie koniecznie mocy… Bo po co by tak to je wypuszczali do sprzedaży ? :wink:

Nie to że Rotax 123 jest wadliwy tylko mniej idiotoodporny. Bo co niektórzy potrafią na zimnym 2t full cisnąć a wtedy wyżyłowany silnik najbardziej cierpi.

Ale powiedzcie mi czemu ja w 1996 roku mam Rotaxa 122 a niektóre nowsze RS rotaxa 123?? Jak to jest wkońcu mam się cieszyć z tego, że mam 122 a nie 123?

ciesz się :slight_smile: moze jakis swap byl ? rotax jest troszkę slabszy i ma poprawione bledy poprzednika to wszystko ;]