jak prowadzę keewya to słychać szum w tylnim kole i czuc lekkie wibracje czego to przyczyna
łozyska w przełozeniach najpiewniej poszly się jebac
a przekłada to na osiagi oslabia motor
Jeśli narodził ci się w głowie pomysł, że jeśli nie osłabia motora to będziesz mógł z tym jeździć - nie radzę jeśli nie chcesz się wpakować w dużo większe koszta.
Poza tym - jeśli nie działa poprawnie (szumi czyli raczej trze) to przekłada się na osiągi…
też stawiam na łożyska i radze wymienić.
tam nie ma co innego się zorać to muszą byc łożyska , ewentualnie bardzo długo nie wymieniałes oleju i ząbki są zorane dlatego są wybraćje , ale wibracje moga być tez od łożysk , tak czy inaczej jak i ząbki to łozyska , jeżeli masz ściągasz do łozyska ze środka karteru ( o taki cięzko ,sam robiłem ) , to jest to robota na maximum godzine czasu , koszt nowych łozysk typu FAG czy SKF będzie ok 30 zł razem z uszczelniaczaczmi , bardziej wczerpującej odpowiedzi nie dostaniesz ,
a i polecam ci to robic teraz , bo jak łozysko się rozpadnie ( co prawda zdaża się w extremalnych sytuacjach ale się zdaża) to przełożenia idą się jeebać i koszt masz ok 200-300zł żeby tto zrobić , a nie jak już pisałem 20-30zł
wibracje mogą być spowodowane nie tylko łożyskami z przełożeń ale i krzywym wałem, styranym dzwonem, krzywym kołem itd.
Mafioz napisał:
ale i krzywym wałem
kupa , musiał by byc w chuj krzywy wał , żeby całym silnikiem drgało (sorry ale nieprzeniesię drgań przez pasek)
a po drugie
dawidd964 napisał:
jak prowadzę keewya
a w tym momencie wał się nie kręci
Mafioz napisał:
styranym dzwonem
ja się pytam co ma do tego dzwon , musiał by byc styrany jak suuka i wtedy to by się odbiło , na wałku sprzęgła a co za tym idzie łożyskami które powodują wibracje
Mafioz napisał:
krzywym kołem
krzywe koło nie spowoduje ci wibracji przy prowadzeniu , jak już to piździk będzie pływał , ale to chyba nie wiem jak mocno musiało by być zcentrowane
Wrona przesadziłeś trochę z tym 20zł
dla informacji na łożyskach są takie numerki i według nich się kupuje łożyska,
ja kupiłem na tej stronce http://www.lozyska.net.pl/
Szympa napisał:
Wrona przesadziłeś trochę z tym 20zł
ja za FAG'i z uszczelniaczmami zapłąciłem chyba 32 zł , do przełożeń są w chuuj tanie , bo na wał to jedno mnie kosztówało 40pare zł
to jest niemożliwe, gdzie ty to kupowałeś,
ja za jedno płaciłem około 9 zł
ale to praktycznie bez różnicy czy do przekładni czy na wał,
niech koleś weźmie i postawi skuter na nóżkę boczną i złapie za koło jak będą luzy to łożysko jedno a za dzwon też złap poruszaj góra dół będą luzy to styrane łożysko też. jeszcze mogło paść łożysko z tego dużego dekla tam jest takie małe łożysko które podtrzymuje wałek z dzwonem jeszcze jakby. mi ono kiedyś niemiłosiernie piszczało i Szumiło xd
wrona, nie doczytałęm że to przy prowadzeniu, ale i tak jak wałek jest minimalnie krzywy ten na którym jest sprzęgło i dzwon to on też może powodować niezłe wibracje…
jak prawie zdecydujesz się na rozbieranie to mogę ci dać foty żebyś się czasem nie bał że ci się coś rozsypie czy coś.
Szympa napisał:
to jest niemożliwe, gdzie ty to kupowałeś,
sklep motołożyska się nazywa , i jest od w Gdańsku oliwie :D
Szympa napisał:
ale to praktycznie bez różnicy czy do przekładni czy na wał,
oj wież mi że jest , może w pugu , są jakieś nietypowe lożyska bo już mi ktoś kiedys mówił że za te łożyska do miny płacił niewiele , a moje po duga , drogie sa w pizde
Dobra panowie … Może poczekajmy na odpowiedź gościa co ma problem ?
a więc tak to jest łożyska są ok problem sam się rozwiązał zrobiłem mu przegląd wszystko sprawdźiełe po swojemu.Tą przyczyną był hamulec tylni który nie odbijał
Dzięki za pomoc
[ Dodano: 15-01-2011, 21:48 ]
koniec