Szukam najlepszych opon, ale tylko na suchą nawierzchnie

Jak w temacie, wiem że było nie raz poruszane na forum, i czytałem te posty, ale ja szukam najlepszych opon tylko na suchą nawierzchnie do jazdy bardziej sportowej, moje krawędzie strachu są coraz mniejsze :slight_smile:

Dodam że fabrycznie mam opony firmy CST, takie same co znajomy w Junaku 806, a w recenzji tego junaka, mówią że są to słabe opony.

Michał Power Pure SC, Michał Sport, Meltzer, Pirelli Diablo, Diabloscooter… jest tego. Wszystkie dobre a “najlepsze” to bardzo względne pojęcie

O maxxis zapomniałeś? Czy świadomie nie wypisałeś tej marki :slight_smile:

nie ta liga

Czy któreś z wymienionych przez ciebie opon, są faworytem? Będę teraz wywarzał koła a że inne opony chodziły mi po głowie od dawna, to teraz przy okazji chyba kupię nowe, jeżdżę szybko, i coraz bardziej kładę się w zakretach.
Czy po bierzniku opon można coś wywnioskować? Czy jeśli używam już krawędzi opon, to lepiej żeby w tych miejscach było więcej bieżnika czy może mniej? Może jakiś konkretny wzór bieżnika, wzdłużny? Wszerz? Pytanie raczej do kierowców już chyba wyścigowych, ale może ktoś coś wie.

one są wszystkie podobne. raczej kwestia czy podejdą do twojego stylu jazdy czy nie.

Moje oba kola to 130/60 13 więc pirelli odpada , bo do tego wymiaru nie dostanę dwuch opon tego samego modelu, musiał bym wziąść np jedną typu Evo, a drugą Angle, a tak chyba nie jest dobrze?

A co powiesz o Bridgestone B02? Te są dostapne do mnie na przód i tył.

Tak samo pasują do mnie Michelin power pure SC
Wiec chyba muszę wybrać z tych dwuch firm, czy coś możesz powiedzieć na plus jednych lub drugich?
Bieżnik Bridgestone B02 wygląda na bardziej sportowy? Jest go jak by mnjej, na chłopski rozum wydaje się że będą się trzymać lepiej na suchym, ale to wcale nie musi pokrywać się z prawdą.

Padło na Bridgestone B02 13/60 13 wymiar taki jak seryjny,przod i tył ma ten sam wymiar, na stronie oponeo była informacja że opony są na obie osie, gdy przyszły patrzę na naklejki i jest napisane na jednej i drugiej ,Rear’’ Zadzwoniłem z reklamają ze chce wymienić na inne bo te są tylko na tył. Za dwa dni odpisali że te opony do małych skuterów 50-125cm nadają sie na obie osie, jak sie zapytałem skąd mają taką informacje powiedzieli ze pisali w tej sprawie do bridgestone polska, Nie wiem teraz czy wymieniać czy je zostawić? Ja na nie polskiej stronie bridgestone znalazłem ze te opony są na tył i na samych naklejkach tez jest tak napisane.

https://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/size/result.html?tire_width=130&oblateness=60&rim_width=13

Pomalowane, specjalne naklejki na opony, i naklejki na felgi, do tego wywazyłem koła na wyważarce statycznej, brawo ja :slight_smile:

Gościu, wymiatasz. Masz talent, masz potencjał, nie marnuj go tylko na skuter, albo na kolejnych ludków na kolejnym forum. Idź z tym znacznie dalej. Masz poważniejsze jakieś projekty przed sobą? To idziesz w to jak w dym!

Zrobiłem na tych bridgestone B02 jakieś 1400km i porównując je do seryjnych CST, jest mega lepiej, lepsza zwrotność, lepiej trzymają w zakretach a jak się rozgrzeją, tak od 35 stopni to mam wrażenie jak by były klejem posmarowane, bardzo pewnie czuje się wtedy w zakretach, i o wiele mocnej mogę się położyć, czasmi aż się boję że zachacze boczną stopką. Nie ma jednak nic za darmo, miekka opona zużywa się bardzo szybko, seryjne CST z twardej gumy po 4600km nie były tak starte jak te już po 1400km, ale za taką poprawę trakcji i wrażenia z jazdy jest to do przelkniecia, opony mogę polecić