w moim ferro zbliża się 5000 km, więc przydałaby się wymiana paska i przegląd czy wszystko ok,a nie chcę robić tego u pierwszego lepszego speca ;)
pozdrawiam i czekam na informacje
w moim ferro zbliża się 5000 km, więc przydałaby się wymiana paska i przegląd czy wszystko ok,a nie chcę robić tego u pierwszego lepszego speca ;)
pozdrawiam i czekam na informacje
sam zrób ;) a pasek tak zużyty, że trzeba zmieniać ?
zastanawiałem się nad tym, w sumie to paska nie sprawdzałem, będę musiał spojrzeć w sobotę, ale myślę że przy 5000 km to chyba na niego czas, ale jak będę chciał sam zrobić to muszę zainwestować w klucz, tylko nie wiem za ile kupić aby nie był jakiś szajs, po za tym tylni hamulec już nie jest żyleta, kurde chyba skusze się i sam pogrzebię ;)
Madi ty masz też 2T, wiec będę do ciebie uderzał jakby co na gg ;)
jak byś nie wiedział co do paska to zrób fotę i wrzuć tu. Najważniejsze jest to, by brzegi jego nie były poszarpane.
Kupując klucze i tak Cię to taniej wyjdzie niż wizyta w serwisie, do tego będziesz miał narzędzia i czegoś się nauczysz ;)
ok, masz racje co do kluczy, nabytego doświadczenia itp, więc zrobię to sam, czy klucze są standardowe czy mają różne wymiary?
wyczytałem że starczy zwykły klucz pneumatyczny na powietrze(kompresor mam), prawda to czy fałsz?, czy musi jednak być taki z blokadą?
aby ocenić stan paska nie musisz odkręcać wariatora. swoją drogą pasek dobrze mieć gdzieś w domu przyszykowany bo jak trzaśnie to już skuterem po pasek nie pojedziesz. pasek powinien i 10 tys km wytrzymać