Szlif Malossi sport

Da się zrobić szlif temu cylkowi zeby pokryło całkiem rysy?? Ma 47mm na bank i nie mial szlifa jeszcze robionego, no i malossi robi tloki max 48mm ale można kupić vertexa 48,4 ale znowu czy nie będzie za duzy taki tlok??

http://img171.imageshack.us/gal.php?g=img0242cw.jpg

Szlifa raczej da się zrobić i jedziesz tam gdzie robią szlify i się pytasz ich jaki tłok masz do tego zamówić czy 48 czy 48,4 żeby oni go tez dopasowali do cylka… i ci wszystko powiedzą :roll:

Jednak 48,4 odpada bo cylinder ma plaszcz o grubosci 2mm. Do najbliższego zakładu mam 25km w jedna storne ale pojadę w sobote może się zapytac czy 48mm pokryje

Dokładnie tak jak Adverion napisał. Powiesz ze chcesz ten tłok i oni ci dopasuja cyla do tłoku. ale wiesz, musi to byc jakis dobry zakład nie taki swojski tani mechanik xDD. A szlifa da rade jeszcze tu zrobić :stuck_out_tongue: ile dales za ten cyl?

kondzio94 napisał:

Dokładnie tak jak Adverion napisał. Powiesz ze chcesz ten tłok i oni ci dopasuja cyla do tłoku. ale wiesz, musi to byc jakis dobry zakład nie taki swojski tani mechanik xDD.



Co z tego ze powiem ze chce taki tłok jak moze nie pokryć rys!! bo jakbym dal tlok 48mm to wyjdzie na to ze 0,5mm na stronę mi zeszlifuje, a rysy sa glebokie i nie wiem czy pokryje. Akurat te szlify robi stary dziadek na emeryturze :lol:

Nie no bez przesady z tego co widać na zdjęciach myślę że spokojnie pokryje te rysy ;d

ja robiłem szlif i kupiłem tłok vertexa 47,4

noras093 napisał:

robiłem szlif i kupiłem tłok vertexa 47,4


no chyba nie na takie rysy xd

jak dziadek to będzie miły, możesz mu opowiedzieć historie i jak się zgodzi to tak:
ustalasz z nim że płacisz za szli on szlifuje np. na 47.8 i jak się okazuje że nie da rady rys zeszlifować i nie ma sensu sensu szlifować na 48 to płacisz mu za tego szlifa i tyle a jak da rade, kupujesz tłok na 48 zanosisz mu i doszlifowuje pod tłok na 48.
tlyko pasowałoby się dogadać tak żebyś 2 razy nie płacił ;p
to byłby najbezpieczniejszy wybór ;d

mozesz ze soba wziasc piffko jeśli dziadek spoko to na starcie będziesz mial duzy+ xD

nie no idziesz z cylem i mówisz że chcesz zrobić szlif tego i masz do wyboru 2 tłoki 48 i 48,4 i który masz wybrać i na jaki ci zeszlifuje … i on ci wtedy powie na jaki i gites :wink:

A to nie łatwiej ? Zanieść cyla i mowisz ze chcesz szlif ? Sam tak zrobiłem ze swoim cylem .Bo mam malossi sport 70 po 1 szlifie i tłok vertexa wiekszy od nominału 0.25mm sam koleś dobrał , szlif zrobił tłok zamówił a to wszystko wyniosło mnie 210 zł w 3 dni . A wiem , że u mnie był jakiś problem bo vertex robi tłoki co 0.25 mm czy jakoś tak coś mi tam mechanik wspominał i miłem do wyboru 2 tłoki metor i vertex , wiec wziąłem droższego

No ale tam jest dziadek więc wątpię żeby znał się tak na tłokach który tłok dobry a który nie i założy mu jakiś szit …
Najlepiej iść z cylem mówisz że chcesz zrobić tu szlif i jaki masz do tego tłok dokupić żeby to do siebie dopasował czy 48 czy 48,4 i on ci powie który …
Wtedy zamawiasz tłok, tłok ci przychodzi i idziesz wtedy do niego z powrotem z cylkiem i tłokiem i dajesz mu to a on ci robi :roll:

Dobra kurwa bo jedno i to samo piszecie, i nie mogę dac 48,4 bo scianki sa za wąskie. Myslisz ze dziadek się nie zna jak robi szlify ponad 30latą? :lol:

no więc jedz do niego i on ci powie co i jak jeśli się zna i robi to od 30 lat :roll:

A tam pierdolicie ze dziadek się nie zna, bo dziadek się zna na rzeczy, no moze nie az taki dziadek bo koło 50lat będzie miał, a warsztat ma full wypas, maszyny do szlifowania cylków ,głowic, do roztaczania i chuj wie do czego jeszcze, jak byłem dac do szlifu cylinder od wski to kupiłem tłok na pierwszy szlif ale powiedział ze za mały i ze gładz nie wyda i kazał mi kupić tłok na drugi szlif, wiec wymieniłem tłok zaniosłem mu ten wiekszy i tydzien czekałem az mi zrobi bo ruch ma ogromny.

dajesz cyl do szlifa i mowisz ze ma dopasować tłok najlepszej firmy zeby nie bylo, on ci to robi, placi i jezdzisz i wiekszej filozofi w tym nie widzę
:roll:

JacoPL moze tak jest w większych miastach, a na wsi to watpie zeby koles miał dostep do takich tłoków

Kurwa byłem dzisiaj i zrobilem 50km na marne bo kutas miał zamkniete akurat dzisiaj, a tłok muszę sobie sam kupić. I niech ten temat ktos zamyknie to bo widzę ze na tym jebanym jednosladzie sami znawcy sa i jedno kurwa i to samo pierdolą, ja się zapytalem czy ten cylinder się nadaje do szlifu a nie kurwa co mam robić.

No to ja ci kurcze mówię że się nadaje :!:
Dla pewności zmierz średnicę cylka tam gdzie nie ma rys najlepiej suwmiarką i później zmierz jak głęboka jest rysa … pomnóż głębokość rysy w najgłębszym miejscu razy 2 i dodaj to średnicy tej jaka powinna być bez ryz orginalnie … i to np będzie tak 48 + 2x2 = 52 <- tak dla przykładu
I zobacz później na necie czy znajdziesz taki tłok na tyle jednostek nie wiem milimetrów, centymetrów…
No i już bardziej dokładni to się nie da opisać …

odpowiedź dostałeś a trzeba było zadzwonić do gościa to byś nie zrobił 50km na darmo…
wjeb se tuleje i będziesz miał po problemie, trzeba było patrzeć co to za cylinder zanim się kupiło :roll: