Szlif czy nowy cyl??

Witam, zbliżają się ferie więc będę miał trochę czasu aby zrobić mojego piaggio zip AC :slight_smile: 2 lata temu zrobiłem mu szlif cylindra(od razu dałem 2 bo 1 by nie wydał) wtedy jeszcze nie się znałem i kupiłem 1 lepszy tłok(prawdopodobnie jest to chinol…)
1 sezon chodził bez zarzutu ale gdy załorzyłem mu tecnigasa next-r i gaźnik 17,5 zaczęło się piłowanie… Może nie będziecie mi wierzyć ale na prostej osiągałem prędkość ponad 90km/h licznikowe. Niestety 2 sezon po szlifie i mój zip już nie miał komprechy i siły :frowning:
I teraz mam problem, zrobić 3 szlif i kupić tłok vertexa czy kupić nowy cylinder 50cmm.
Zipa nie będę dalej tuningował a chciał bym jeszcze 1 sezon nim polatać :slight_smile: Oczywiście cylinder jest w nim orginalny a przebiegu to dokładnie nie wiem ile ma :frowning: (coś koło 10~12tyś)
Proszę o poradę doświadczonych ludzi :slight_smile:

michasekk napisał:

Może nie będziecie mi wierzyć ale na prostej osiągałem prędkość ponad 90km/h licznikowe.


Czemu mamy nie wierzyć? Ja serią osiągałem 90km/h licznikowe :-D

A co do cylka, to według mnie nie opłaca się kupować cylka 50ccm, jeśli już chcesz koniecznie nowy to już siędemdziesiątkę :-)
No i zależy jaką kasą dysponujesz ;-)

No w sumie kasy to za bardzo nie mam, no ale jak 70cmm to dalej łożyska będą siadać itp…

masz zamiar tylko 1 sezon przelatać ? to ja bym zrobił szlif a nie nowy cyl… no dużo tu zależy czy dysponujesz większą czy mniejszą kasą …

michasekk napisał:

Może nie będziecie mi wierzyć ale na prostej osiągałem prędkość ponad 90km/h licznikowe.


Ja cię zaskoczę bo osiągłem swoim 100km/h a nawet lepiej licznikowe full serią tylko z wariatorem Polini SpeedControl i wydymałem wtedy Derbi Sende praktycznie nową odblokowaną z zębatkami na v-max… :stuck_out_tongue: ale to tylko raz mi się tak udało… po dalszym tuningu skuter stracił kompresję i już tak nie śmiga tylko 85-90km/h licznikowe…

ja też bym szlifa robił i dobry tłok do tego

Ja bym jednak wolał nowy cylinder :smiley: 3 szlif … hmm … w moim paxie dało się tylko dwa zrobić, ; < … Chociarz jak tylko 1 sezon to moze i lepiej zeby szlif i dobry tłok … Ale ja i tak bym wolał nowego cylka : D

Jednak decyduję się na szlif. Znacie Może jakiś dobry sklep z tłokami vertex oprócz allegro?? A tak przy okazji gdy będę już miał cylinder wyjęty będę mógł w nim cos przerobić?? Wypolerowanie kanału wylotowego coś daje w praktyce??

w 50ccm nic nie da
A strony to :
www.sklep.jednoslad.pl
www.sklep.mieloch.pl
www.skutercentrum.pl
www.racing-planet.pl :sunglasses:

W tych sklepach nie ma tłoków vertex… :frowning:

zadzwoń a powinni mieć … a jak nie to allegro… na www.sklep.mieloch.pl na pewno mają tylko musisz zadzwonić/napisać i ci sprowadzą albo po prostu mają w sklepie a na stronie nie ma :wink:

Na allegro jest duzy wybór

http://www.allegro.pl/search.php?from_form=1&amp;sg=0&amp;string=vertex+piaggio&amp;search_type=1&amp;shop=0&amp;exclude=&amp;location_radio=1&amp;selected_country=1&amp;distance=1&amp;postcode=&amp;state=0&amp;city=&amp;price_from=&amp;price_to=&amp;category=0&amp;order=t&amp;st=gtext&amp;buy=0&amp;listing_sel=2&amp;listing_interval=7

No wielkie dzięki :slight_smile: A co powiecie jeszcze na firmę Barikitą?? Czy jest na takim samym poziomie co vertex jeśli chodzi o wykonanie i jakość??

Słabsze o ile dobrze kojarzę :wink:
I mniej popularniejsze :stuck_out_tongue:

Dzięki za pomoc :slight_smile: Będzie szlif i vertex. Temat do zamknięcia