Witam.
Sym odpala normalnie i gdy dodaje mu gazu na stopkach wszystko jest w porządku.gdy próbuje nim ruszyć zaczyna przerywać i szarpać.gdy rozgrzeje mu silnik na stopkach około 10 min wszystko pracuje normalnie.Wiem że muszę mu wymienić regulator napięcia bo przy włączeniu świateł nie ładuje akumulatora-zastanaiwam sie czy ten regulator ma na to wpływ czy szukać problemu w czymś innym.dodam że świece wymieniałem i bez zmian.Proszę o pomoc
jak jest zimny to normalne że gaśnie po dodaniu gazu i odjęciu raptownym, a jest wyregulowany pod sezon? może wieksza dysza będzie potrzebna to nie będzie gasł.
w żadnym wypadku nie jest to normalne. nic takiego nie ma miejsca w zakresie temperatur od -15 do +35.
W takich temperaturach jak teraz sym grzeje się kilkadziesiąt sekund.. tzn u mnie ssanie odpuszcza po 20-40 sekundach - potrzeba grzania 10 minut to jakaś masakra - i po może 2 minutach zapala się pierwsza kreska od temperatury.
reszta to oczywiście pasmo zagadek - który gts? który rocznik? wtrysk czy gaźnik? tak miał bo masz go 3 dni czy się zrobiło nagle? nagle nagle czy się pogłębiało?
z jakich obrotów chce ruszyć? - tzn czy silnik gaśnie bo nie ma siły a szybko łapie sprzęgło czy też zanim złapie sprzęgło sam z siebie zaczyna kichać?
ktoś kiedyś otwierał napęd? w jakim jest stanie?
sym gts 125 lm25w rocznik 2009
odebrałem go od mechanika,wróciłem normalnie do domu i następnego dnia wystąpiły te objawy.dodam jeszcze ze skuter stał przed blokiem od stycznia aż do zeszłego tygodnia nie odpalany.mija prawie rok jak nic nie bylo przy nim regulowane i ustawiane.mechanik zrobił mu tylko ładowanie -podobno był przerwany jakis przewód i nie było ładowania.przewód polutował i kazał mi zamówić regulator napięcia- na światłach długich nie ma ładowania.jak prubuje nim ruszych, to tylko z niskich obrotów ,ale cały czas nim szarpie i po dodaniu gazu czasem strzeli z rury.silnik gaśnie po dodaniu gazu.
ps.
Jak w Polsce wygląda dostep do cześci Sym?
jak i do innych. kupujesz sam to masz szybko a przez serwisy czekasz tygodniami.
LM25W to nie jest 125 tylko 250. LM12xxxx to 125
może się wydawać dziwne ale tak mam w dowodzie rejestracyjnym .pole D.3
a co masz na bloku silnika?