Witam, mam zamiar zrobić swapa, w moim yaroxie. Włożyłbym do niego kartery od yamahy neos.
I tutaj pytanie do was ! Co by było potrzebne razem z karterami żeby to jeździło ? (czyli co bym musiał jeszcze dokupić )
I czy wał, z mojego skuterka będzie pasował do tych karterów.
Czekam na odpowiedzi.
Pzdr
Po co zmieniać kartery z minarelli na kartery z minarelliż
Te silniki różnią się w zasadzie wałami i tym co na tych wałach osadzone.
Jak już chcesz robić swap, to kup cały kompletny silnik od aeroxa.
Kompletny czyli z cylkiem, wałem, magneto, pompą wody, chłodnicą, gaźnikiem, wariatorem, sprzęgłem, przełożeniami, kołem i hamulcem tarczowym wraz z zaciskiem.
Taki swap miałby sens. To co Ty kombinujesz, sensu nie ma.
Roznia się tez przelozeniami
Jak swap to tylko na większy silnik XD Takie moje zdanie
Moze byc i 50cc na 50cc ale coś dobrego. Ja bym nie radził od neosa bo neosy to chyba powietrzaki są same;/ Najlepiej cały silnik kupić, ja opchnąłem za 240silnik od f12 z cylkiem wałem wariem sprzegłem magnetem itd
No dobra ale co do tematu. Da rade włożyć wał (itp czyli wszytko co nawale) z mojego yaroxa do karterów z neosa. Chodzi mi ogolnie o to zeby przelozyc wszytkie części z mojego yaroxa, do karterow z neosa i zamontować spowrotem do ramy yaroxa.
Pomoże ktoś ?
teoretycznie by szło
Ale to nic ci nie da
satysfakcje ze nie mam juz chińczyka :PP
lepiej zmień rame i zawieszene bo to jest najbardziej awaryjne w chinolach
EE, wole silnik. To powiedz mi, czy jak bym kupił kartery, to wszystkie rzeczy z yaroxa pasowało by do tych karterów, i jakbym złożył w całość to by wszytko chodziło tak jak trzeba ??
Ale to jak kartery to lepiej silnik kup. Bo co ci da sama “obudowa” jak wnętrzosci chińskie będą ?
To w swoim czasie. Na razie pytam o to :
[u:96a0fb8e5f]To powiedz mi, czy jak bym kupił kartery, to wszystkie rzeczy z yaroxa pasowało by do tych karterów, i jakbym złożył w całość to by wszytko chodziło tak jak trzeba ??[/u:96a0fb8e5f]
sousik napisał:
To powiedz mi, czy jak bym kupił kartery, to wszystkie rzeczy z yaroxa pasowało by do tych karterów, i jakbym złożył w całość to by wszytko chodziło tak jak trzeba ??
Tak.
A nie bo przełożenia przekładni głównej nie będą pasować ( sam na swoim keeway’u to sprawdźiłem)!!!
lepiej kup to zawieszenie przednie bo ci się powygina.
Ale jak się uparłeś na wymianę karterów to kup je z przełożeniami i wszystko będzie pasować
Ale ja kupiłbym kartery z przełożeniami minarelli. Chodzi mi tylko czy wał wejdzie w te kartery, i rzeczy na ten wał z yaroxa.
[ Dodano: 2008-12-07, 11:15 ]
http://www.allegro.pl/item493649652_wszystkie_czesci_yamaha_neos_mbk_ovetto_polecam.html
Che kupić to z pierwszego zdjęcia. Dostane: felge, kartery, pokrywe przekładni, wal, magneto + iskrownik, sprzeglo + dxzwon, przelozenia.
Wejdzie ci wał !!! Ale koleś skumaj ten temat i przestań się spierać :evil: co z tego ze to kupisz ? eee ? tłok nie wlezie ci na sforzeń i już jesteś w dupie musisz nowy tłok kupować, jednak że wkładając wał z yaroxa nie wejdzie ci magneto i co dalej ? a druga sprawa nigdy nie wiesz ile stał ten silnik bez cylindra i czy łożyska na tym wale nie umarły 5lat temu, nie kupuje się silnika z jakieś paści tym bardziej takiego co wyglądaj jak by go się wrzucilo w bloto … o co ja widzę tam ? bez gaźnika jeszcze lepiej więcej syfu tam naleci.
Najpierw sprawdź typ instalacji żeby ci elektryka podeszła a dopiero później szukaj kompetnego silnika a nie rozbrojonego już w 350 kawałków na sam koniec podejmując się składania co poskutkuje rozpadnięciem się tego silnika w 1sze 2 miesiące.
a na sam koniec zagnie cie pewnie to co teraz napisze poniewaz tacy ludzie tego nigdy nie zrozumią
>>wyjdzie taniej kupno kompletnego silnika niż wszystkich części z osobna
Pozdrawiam Cię i miłego swapowania
Aha, może i macie racje. Na razie wstrzymam się z tym pomysłem. Dzięki za odpowiedzi. Siwy-fact i jacopl = pomógł. PZDR