Siemka, w końcu po żmudnym oglądaniu, zbieraniu informacji nt. Suzuki Katany, dziś ją w końcu kupiłem!
Katana była sprowadzona z Niemiec, odkupiona od Pani która bała się nią jeździć ruchliwymi ulicami czyli teoretycznie z 1 ręki:D
oto ona:
Została dowieziona z Piaseczna do domu.
Odpaliłem ją i chciałem się przejechać 500m niestety jak przycisnąłem ją to nasilał się kolor czerwony od temeratury i postanowiłem przerwać dalszą jazdę i po pchaniu jej z włączonym zapłonem (kluczyk przekręcony) zobaczyłem, że kolor słabnie i rzeczywiście, odpaliłem i lampka znów się nie świeciła, po jakichś znów 250m się mocno (w miare) świeciła.. I mam do was jedno pytanie w związku z tym,
- Czy to na pewno jest pompa a nie np. termostat?
Dodam, ze sprzedający powiedzieli, że to się pojawiło po pierwszym odpaleniu po zimie.
Druga sprawa jest taka, że po przekręceniu kluczyka nie idzie wskazówka od paliwa do góry ani stop nie działa.. to jesr jak na mój gust wina akumulatora, ale czy jak jechałem i skuter chodził to aku się nie powinno ładować ?
Jeszcze jedna rzecz, która mnie za ciekawiła to to, że gdy naciskam hamulec światło mi przygasa na licznikach i sprzodu skutera, jak by było mniejsze napięcie.. może to w związku z rozładowanym aku?
Generalnie Suzia za te pieniądze bardzo przyzwoita..
Ugrałem ją na 1670, jak dla mnie rewelacja :)
A i to jest mój 1-szy, 2-suw, czy jest coś co powinienem wiedzieć o 2-suwach, czego nie ma w 4-suwach ?
Np. mam dozownik oleju i tam jest olej to czy muszę wtedy też dolewać do baku olej ?
Jak tak to jaki..? Dostałem od sprzedającego jakiś niemiecki olej do 2T, a wolałbym jakiegoś Castrola lać, większa pewność dla mnie.
Czy do baku i dozownika są różne oleje ?
Pozdrawiam Was i liczę na wyczerpujące odp. :)
edit: a i jeszcze cholernie śmierdzi benzyną od niej po zgaszeniu, wiem że może śmierdzieć,ale ona śmierdzi jak jasny c**j
edit2: Jaki płyn powinienem lać do chłodnicy ?