Witam, ostatnio napotkałem problem ze skuterem Suzuki Burgman 650 Executive 2013. Problem polega na tym, że gdy odpalam go i chce jechać, dodaję gazu a on ledwo co reaguje. Mogę mu dawać nawet 10 tysiecy obrotów a on sie ślimaczy jakby miał silnik 50 a nie 650.
Strasznie długo się zbiera. Uprzedzam że to nie jest problem ze stopką centralną ktora ogranicza moc do pierwszego biegu, bo wskakują mi inne biegi przy wiekszej predkosci jak jade z górki. Gdy silnik jest zimny ma tyle mocy ile powinien i zasuwa. Po paru minutach jego osiągi spadają drastycznie.
Rozebrałem całą skrzynię CVT i wymieniłem kliny wariatora, bo pomyślałem ze może to one są przyczyną. Faktycznie były całe pokruszone wiec je wymieniłem ale to i tak nie dało nic. Nie wiem co mam już robić. Proszę o pomoc.
skoro silnik sie wkręca a pojazd nie jedzie to tak najczesciej wygląda opis padającego sprzęgła
Jakieś konkrery? Jaki element może być do wymiany? Całe sprzęgło i jego tarcze?
konkrety to beda jak sie to otworzy i zobaczy co kuleje - czy sprzęgło czy mechanizm co nim steruje a może pasek w strzępach lub zacięty wariator tak wirtualnie to sobie można pozgadywać. Tam jest dość skomplikowany system jak na CVT.
Wyciągnąłem skrzynię zrobilem kliny zlozylem i znowu to samo . więc to nie skrzynia cvt czyo co dalej moze powodować ze skuter normalnie zapala wchodzi na obroty a nie ciągnie.
no sprzęgło.