Witam serdecznie i proszę o pomoc, sprawa wygląda w ten sposób że jadąc do pracy moja gilera zaczęła slabnac aż do momentu gdy stanęła silnik pracował jednak obroty tylko 3000 i zero jazdy dodam że ukrecil się wałek pompy wody oczywiście zamówiłem, wymieniłem i... słychać stuki na wyższych obrotach ale i tak tylko do 3000 max. Jakieś pomysły?
oprócz takiego żeby rozebrać i zobaczyć o co kaman to niewiele - zwłaszcza że ten wałek to nie wiadomo kiedy i dlaczego ci się ukręcił - czy przed awarią czy po czy w trakcie.. itd i jaki to ma związek z obecnym problemem
Widzisz. Wombat moje podejrzenie to panewka korowód tyle że mam drugi taki silnik tyle że 180 cc i niestety również korowód stoi no dobra bardzo ciężko się obraca z tym że jest całością nie jest dzielony inne podejrzenie to zawór prawdopodobnie wydechowy bo jak sam pisałeś w którymś temacie najczęściej ulegają awarii i tu problem nie mogę znaleźć nigdzie ustawień rozrządu znaki na zebatce walka są ale brakuje mi znaków na kole magnesowym i oczywiście luzy zaworów jeśli wiesz jakie powinny być to proszę o podpowiedź to jest silnik Piaggio 125 4t 4zaworowy podobne jak nie identyczne są w x8 i x9 oczywiście gaźnik nie wtrysk.