Pany, po złożeniu silnika 139fmb z nową skrzynią biegów i nowym karterem prawym oraz "mocodajnym zestawem" 72ccm (głowica+cylinder z tłokiem) odpala od kopa od razu. Niestety stuka w silniku i głośno chodzi. Sprawdzałem, nigdzie nie uciekają spaliny przez uszczelki, prawdopodobnie to wina zaworów ale kilkunastokrotne ustawianie nie daje efektów. Rozrząd ustawiony idealnie. Jakies pomysły co może być nie tak? ?
"Mocodajny zestaw", który wkładałem: http://gmoto.pl/cylinder-glowica-72-kpl,76903.html
Tłok założony napisem IN do góry, pierścienie też okej. Stukanie napinacza łańcuszka, czyli dokładnie co? Luz zaworowy jaki ustawiałem ssący 0.05 a wydechowy 0.07
Ja bym sprawdził napinacz czy się nie zjechał, u kolegi był taki sam objaw wymieniał kit i potem stukało przez napinacz a to tylko 5min roboty żeby sprawdzić