Otoz mam problem bo jak daje mu obroty to strasznie przerywa i strzela z tłumika a na wolnych obrotach to obroty wzrastajaja i opadaja ax do zgasniecia skutera ciezko go odpalic z rozrusznika abjak juz to przyvdodaniu trochu gazu z kopki nie raz tak samo
za mało paliwa podaje (cieżko odpala, gaśnie), wariujące ssanie + nieszczelność w dolocie?
To jak to wyregulowac bo srubke mieszanki paliwowo powietrznej mam na 6 obrotow odkrecona
A filtr powietrza mam stozkowy i w sumie jest caly w blocie opryskany podczas jazdy
może zmień dysze na większa i regulku j na niej (zwłaszcza że masz stożek). Zmień ustawienia iglicy na wyżej..itd
Weż może ten filtr zmień na puszke jak jeżdzisz w takich warunkach.Masz gażnik na pełnych 6 obrotów?Ustaw na 1,5 obrotu gażnik i zobacz jak sie zachowuje i sprawdż tą uszczelke pod głowicą .
Powiem tak odkrecilem gaznik i ten filtr troche go przedmuchalem zawory sa ok wyregolowane teraz juz nie szczela ale, jak ruszam z miejsca to mi sie dlawi i gasnie mieszanke paliwo powietrzna mam na jakies 4 obroty odkrecona i planuje wymienić właśnie filtr..ale nw jaki jest Najlepszy
najlepszy to jest taki co jest przepustowy, cichy i filtrujący.
Nie ważne na ile masz którą śrubkę odkręconą- na 1 obrót czy na 5. Ważne czy to pozwoliło ci wyregulować silnik czy nie
Jak to nieważne? Nawet Chuck Norris zawsze wali z kopa z półtora obrotu. :-)
-
http://www.sst.pun.pl/viewtopic.php?pid=40#p40
-
Jak się zaczyna fabrykę poprawiać to trzeba się nieco w danym temacie orientować, żeby zaraz tego nie remontować, drenując przy tym swoim starszym kieszenie i ruszając im ostro nerwa. ;-)
-
Młody, pakuj sobie... fabryczną puchę z filtrem gąbkowym lub papierowym i zacznij wreszcie jeździć jak to... konstruktory za ciebie już dawno były se pomyślały. Wszystkim ludkom tutaj będzie już znacznie lżej. Kapewu? I szlus. :P
Napierdziela olejem z odmy az kapie. Przyczyna ???
za wysoki poziom oleju
zbyt wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej (przedmuchy z cylindra)
w końcu kapie odmą czy leci z jakiejś dziury? Jak byś sie trzymał jednego wątku to by tak było ze 20x prościej porozmawiać.
Oleju to tam juz nie mam prawie wgl.. co to znaczy te zbyt wysokie ciśnienie ? Dziury nie mam zadnej a po kazdej jezdzie jak pokrywke wyciagne ze schowka to cala w oleju jak i gaznik z pokrywy glowicy wychodzi taka rurka a jej tam niem tylko zostala mała dziurka czyzby pierscienie jak byly nowe wymieniane
z pokrywy głowicy wychodzi taka rurka a jej tam nie ma... to na moje oko nie wychodzi taka rurka... wychodziłaby gdyby była.