Cześć Ostatnio dzieje się cos takiego ze na wysokich obrotach co jakiś czas zaczyna strzelać z tłumnika i przerywa (dusi), w dodatku zauważyłem też że tłumik się niemiłosiernie nagrzewa a zrobiłem tylko 3km. O co biegaż
Zapewne masz rozregulowane zawory. Wyreguluj je i będzie dobrze
Jak się ?źle wyreguluje to można cos zepsuć?
Regulacja zaworów, szczelinomierz w ręke i ok. 0,05 w obu nic się nie stanie raczej przez złe regulowanie ale jak nie wiesz jak się do tego zabrać to podejdz do serwisu moment i ustawią…
a co do zaworów, to prawda że mogą pęknąc, jeśli jeździ się bez wydechu? jeśli tak to dlaczego tak się dzieje
Ale ja nie mam zaworów, sprawdzałem. Mam 2T. I co teraz Świecaż
Zacznij od podstawowych rzeczy:
:arrow: Wyczyść filtr powietrza
:arrow: Wyczyść gaźnik
:arrow: Wyreguluj gaźnik
Jak to nie pomoże to napisz
Nie pomogło
sprawdź tłumik, jak zrobiłeś nim tylko 3km to chyba masz jeszcze na gwarancjiż
On napisałe ze po przejechaniu 3 km mu się grzeje a nie ze ma tylko 3 przebiegu…
To jest kolego kwestia regulacji. Mieszanka nie spala się w komorze tylko w tłumiku i dlatego strtzela a zamula bo nie nadaza spalac i leci do wydechu
Mi tez tłumik się strasznie nagrzewa po przejechaniu okolo 5km. I to strasznie. Co robic/
Jak się reguluje zawory, bo nigdy nie regulowalem. Co trzeba odkrecic? (dodam ze posiadam szczeliniomiećrz
:mrgreen: )
jeżeli masz silniczek jak w większości chińskich bzyków to ten filmik ci pomorze:
http://de.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp5F8
Ja mam 2t i nie umiem niemieckiego.
Sprawdzcie sobie jeszcze świece, fajke i przewody, może tracić iskrę przy wysokich obr.