witam tak jakos na poczatku czerwca sprzedałem chińczyka za smiećszne pieniadze , 1300 zł , skuter miał krzywa kiere , przyjechali go ogladać co prawda na allegro nic nie pisałem ze krzywa , przejechal się na tym koleś (18 lat) no i stwierdził ze kiera krzywa wiec cenę opusciłem no i poszedł skuter do żyda , jeszcze pojechali zatankować i wlali do niego ropy , wiec jako , że jestem człowiekiem pomogłem im się z tym uporać , i pojechali i jakoś tak ostatnio , chłopak informuje mnie ze miał na tym wypadek i widełki się złąmały i straszy mnie policja nie znam się na prawie ale wydaje mi się , ze od dnia kiedy kupił skuter jest on za niego odpowiedzialny przecież skuter został dopuszczony do ruchu ( przeglad 0 ) , przecież nie zmuszałem nikogo aby kupił to padło co prawda około 6 godzin go myłem i wyglądał jak nówka ale każdy tak robi i widziały gały co brały , Czy mogę być za to odpowiedzialny czy mieć jakieś konsekfencie??? , sory za błedny ale jakoś nie mogę się do nowej klawiatury przyzwyczaić
Masz spisaną umowę kupna/sprzedaży?
Od momentu spisania takiej umowy odpowiedzialność za pojazd ponosi nabywca
A wymówiłeś swoje OC?
mam umowe z data oc zostawło wypowiedziane po tygodniu bo przy sprzedaży raptem były jeszcze 2 dni oc , wiec nic nie może mi zrobić ?
Nie, a co dzwoni do ciebie?
ta i przez gg straszy bo ja mieszkam w bloku a skuter na działce (był sprzedany) i mówi ze mi tam szyby powybija i w bloku ponoc tez mi szyby powybija choc mieszkam na 4 pietrze ale to drobny szczegół
jezeli masz spisana umowe z wystawiona data a po tygodniu koles mial wypadek z jego czy nie z jego winy to ciebie to nie interesuje nawet jezeli go na siebie nie przerejestrowal
masz umowe jego kiedy podpisal ja stal się wlascicielem i jako wlasciciel odpowiada za niego a nie ty
tak samo ma obowiazek przerejestrowania go na siebie moze jezdzic na oc twoim
nie masz się czego obawiac
heh ale skuter kupił w czerwcu a wypadke miał jakos nie dawno , nie słuchałem go jakos zbytnio bo seplenił