Witam, okazało się, że w moim skuterze ktoś przede mną zamontował <u>wydech</u> od 4T. Zastanawiało mnie wysokie spalanie ale akurat wydechu pod uwagę nie brałem. Dostałem od kolegi wydech “sportowy” do 2T. Z ustaleń kolegi inżyniera mechaniki wynika, że budowa wydechu determinuje rezo w wysokich obrotach. Dodatkowo ten wydech ma odejście do EGR… czy to jest oryginalny sportowy wydech ??? (Foto z neta)
https://allegro.pl/oferta/wydech-tlumik-2t-12-kingway-romet-junak-zipp-8547526230?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications-buyercart&snapshot=MjAyMC0wMS0yNVQxNDowOTo0NC42NTdaO2J1eWVyO2E3YTNmOGNiZGU2MzJmNzIxNjQwZjdhYWZjMTY0NWI1MDY3YmJiYTcxZTk4ZmYyZjcwMWFlNTc3NjBjZGM5NWY%3D
to nie jest oryginalny sportowwy wydech. to jest oryginalny fabryczny wydech
Ok ale budowa a raczej kształt komory rezonacyjnej jest taka sama jak w wydechach sportowych. Jest to zwykły wydech w “innym opakowaniu” ?
Faktycznie w tym wydechu były dławiki, wywaliłem je wszystkie, pospawałem wszystko do kupy. Teraz została sama puszka i silencer. Nie wiedziałem, że mój skuter może kręcic takie obroty