Zastnanwiam sie nad kupnem skutera o duzych osiagach (oczywiscie 2t). Skuter powinien byc dosyc popularny aby moc zakupic jakies czesci tuningowe. Rozejrzalem sie juz na wielu stronach internetowych i niewiem zabardzo co wybrac... Skutery uzywane typu Yamaha, Peugeot... czy tez nowe "niemarkowe" typu Romet (767), Kymco agility.... Co wy byscie wybrali nowe czy uzywane ???
yamaha aerox - naprawdę sportowy na silniku minarelli peugeot speedfight 2, lub 3 - sport wyciekający z plastików - ale silnik w porównaniu do minarelli jest o kilka lat do tyłu piaggio zip - może nie wygląda , ale po tuningu potrafi być naprawdę szybki gillera runner - szybki, sportowy drogi, ale ciężki ( co dla tego super silniczka piaggio nie robi większej różnicy ) piaggio NRG
A chińszczyzna nie jest sportowa - ona ma podobnie jak speddfight - sport wyciekający z plastików, ale na tym się kończy .
Ale z twoim funduszem na nowy nie masz szans - ale na dobrą używkę już tak
Tak tylko trudno o dobry, zadbany, niekatowany, uzywany skuter markowy... Fakt silniki sa o niebo lepsze od chinskich ale tak jak zachwalaja te Romety i Kymco na tej stronie>>>>>http://www.skuterowo.com/najlepszy-sportowy-skuter-jaki-wybrac/ to zastanaiwam sie czy po prostu niekupic nowki za 5 tysiecy i nie przejmowac sie czy skuter jeszcze slugo wytrzyma.
PS :Jak wyglada sprwa z czesciami tuningowymi do Rometow albo Kymco ??? (o czyesci do Yamahy albo Arillki nie musze sie pytac bo sa dostepne wszedzie...)
Na części do Rometów musisz czasami czekać aż dowiozą je w kontenerze z Chińskiej Republiki Ludowej. Nie wiem jak to jest z Kymco, ale możiwe że podobnie. A Roxa części znajdziesz wszędzie i ty o tym dobrze wiesz. Silniczek w Roxie to Minarelli Horizontal, czyli najlepszy silniczek do skuterów jaki powstał. Ma naprawdę niezlego kopa, ale jest niewygodny, no ale przecież to taki mini-sport. Dobre sprawne i względnie ładne Aeroxy zaczynają się od jakichś 2,5 tyś. Za 4,5 kupisz rakiete.
Ci którzy tak strasznie zachwalają Romety itp. są przecież ich posiadaczami, a mało który właściciel będzie źle mówił o swoim sprzęcie. Wielu z nich nie ma porównania z markowymi motorkami, które są po prostu lepsze. Oczywiście bez urazy.
wiesz co ja mam chiński cylinder poj. 72ccm kijowy wydech wariator polini speed control sprzęgło stage 6. I jadę 80 gdybym go po regulował dał jakiś wydech to by to leciało z 90 może by szarpnął się do coś powyżej 90, ale nie wiem nie tuninguje już go to ma być do jazdy do szkoły i jakieś małe wypady
Może Keeway F-act Evo... Osiągami nie powala ale jest podatny na tuning. Moim zdaniem i tak jest bardzo zrywny (oczywiście w wersji zablokowanej)
Jeżeli chodzi o markowy sportowy skuter to: Peugeot Speedfight 2 (w tej cenie znajdziesz cudo) lub Yamaha Aerox ale raczej nie polecam. Ten model jest tuningowany przez wściekłych plujących 13 latków do granic możliwości... przez co nabywamy najczęściej wymęczone skutery po wielu oj wielu przejściach.