Spadek osiągów po odkręceniu magneta

Witam, Mam problem, mój skuter jeździć około 80kmh. Odkręcięem magneta, zapłon iskrownik, wszystko na części z tamtej strony wału, skręciłem to wszystko i skuter max 65/70 jedzie i przyśpieszenie o wiele gorsze. Co mogło się stażć w tym samym czasie odkręcałem tez przekładnie ale nic tam nie zmieśniałem tylko sprawdzałem stan paska i rolek. dodam że przy wymianie wału odkręcałem też wszystko identycznie jak teraz i osiągi nie spadły. Tylko cewki założyłem do góry nogami teraz obręciłem je tak jak w oryginale były i tylko to zmieśniałem przy odkręcaniu tego wszystkiego ale to raczej nie am wpływu na osiągi, więc coś

klin na wale założyliście??

tak, nawet go nie wycięgałem, wszystko założyłem.

Jak nie musiał e? zeby zdiż? koło zamachowe

magneto ścięgaczem i klin w wale został innych klin?w nie było, tylko taki jakby drucik ale tego nie ścięgałem. Albo jakieś zdjęcie dajcie może coś przeoczyłem albo jakiś szkic jak ten klin wygląda.

corey93 napisał:

klin na wale założyliście??



Jak by nie miał klinu to by nawet go nie odpali

A co do predkości to zapłon na pewno przestewiże? i w złym miejscu podaje iskre spróbuj ustawić moze to cos pomoże

a powie ktoś chociażjak to ustawić? Ja tam znalazłem regulacje tylko jedną, odległość iskrownika od dzwonu magneta i jak to ustawiam inaczej to nie ma ładnej poprawy. (takiej czarnej kostki obok magneta)

tak tylko jak mogę przestawiż zapłon jeśli sqter posiada moduł i dzięki czemu ma zapłon automatyczny czyli nie da się go ani przestawiż ani ustawić…

Ja mam taki problem i tez nie wiem co jest grane. Kolega mi mowi ze to wina wariatora. Czy to jest pewne? bo nie chce ladowac 200zl bez sensu.

sprawdź czy nie jest bieżnia wario pofalowana. Jeśli tak to może był przyczyną spadku osiągów.