SM, Ścigacz, CBR125.

Siemano :wink:
Za nie długo planuje zmienić maszynę i tak się zastanawiam co wybrać.

Skuter o większej pojemnościę mam na myśli np. Gilere Runner 180 ccm w 2T albo Aprilie leonardo 150.

Myślę jeszcze o SM np. derbi senda, peugeot xps, yamaha dt, gilera smt itp.

Lub CBR 125, która była by raczej lepszym rozwiązaniem od 50 ccm bo by mniej paliła, zdecydowanie lepiej jeździła i się nie psuła.

Ewentualnie coś typu TZR, RS, GPR itp.

Doradźcie w wyborze :stuck_out_tongue:

To ty musisz wiedzieć , czego tak naprawde chcesz to tak jak mielisbyśmy ci pomuc przy wyborze czy blondynka czy brunteka , musisz się zastanwosic czy chcesz automat czy biegi , co jest dla ciebie , piorytetem czy osiągi czy niskie spalanie , potem do czego to moto ci ma służyć , odpowiedz se najpierw na te pytania , i wtedy powiedz co cie tak naprawde interseuje a my pomorzemy dobrac ci odpowiedni model , bu tutaj ani nigdzie indzien nikt ci nie pomoże , bo każdy woli co innego ( mówię oczywiście / biegi / automat itp )

wrona napisał:

czy chcesz automat czy biegi


Właśnie chcę zapytać czy lepiej mocny automat 180 czy biegi w 50 ccm, albo w CBR 125.

wrona napisał:

piorytetem czy osiągi czy niskie spalanie


Prawka nie mogę mieć, ale mogę mieć CBR 125/50 i pytanie czy tym pojade lepiej niż 50 ccm?

Nie piszcie mi o konsekwencjach 125/50 :evil:

Crazy napisał:

Prawka nie mogę mieć, ale mogę mieć CBR 125/50 i pytanie czy tym pojade lepiej niż 50 ccm?



lekko zrobione/stuningowane 50cc 2t (biegi oczywiscie) z łatwością doruwnuje 125 4t ( równierz biegi , z tym że cbr na pewno spali mniej , ale wygląda jak rower , i juz chyba wole pierdzące tzr niż , pseudo 4t , ale co kto lubi ..

powiem tak , jak masz kapuste , to weź 50 cc i porządnie je zrób , to będzie smigało lepiej niz cbr i w takich 2t fajnie czuc jak się wkreca na obroty , jak zalezy ci na ekonomi to weź se cbr , ale w nie dużego tuningu nie zrobisz po za przelotem czy jakims sportowym wydechem :)

Chodzi mi głównie o awaryjność, spalanie bardzo ważne dla mnie nie jest.

4t na pewno będzie dłuzej gibać ale 2t , jak będziesz dbał i nie zalewał mixolu czy aliwa z byle stacji to tez będziedługo chodzić :slight_smile:

MIalem runnera 180. Sprzęt kozak. Osiagi kosmiczne ale części drogie (aczkolwiek czesto się nie psuje) a części tez można po taniosci zalatwic ale trzeba kombinowac i znajomosci szukac. Runner ma przyspieszenie jak rs 125 aczkolwiek jest trochę wolniejszy ale silnik jest bardziej żywotny. Runner jest duży. Ja mam 195 i na nim smigalem bez problemów

Ja ci powiem tak najlepiej kup np tzr i zrob tuning będziesz mial osiagi zajebiste fakt ze pierdzi ale nie narazasz się tak bardzo na policje jak 125/50 tym bardziej ze w cbr widac silnik dosc dobrze :slight_smile:

Kurczak napisał:

ale nie narazasz się tak bardzo na policje jak 125/50



bzdura , nie patrzą na silnik , jechałes więcej jak 45 to juz masz ,,motocykl" i są takie same konsekwencje jak 125/50

A tam pierdzielisz ale nawet przy zwyklej kontroli… a 60-70 to pierwszy raz jest tylko ostrzezenie :slight_smile: Malo razy mnie i kolege zlapali

No pierw się musisz zdecydować co wolisz biegi czy automat (to samo powiedział wrona huh :P). Bo to jest najważniejsze przy wyborze… Osobiście i jak zresztą chyba większość poradze Ci biegi. Powodów możesz poszukać w innych tematach bo były już takie i to nie raz :slight_smile:

No a potem czy wolisz śmigać po drodze w pozycji pochylonej czy po drodze i trochę w terenie na większym zawieszeniu w pozycji bardziej wyprostowanej :slight_smile:

No a jak cie wali i jesteś przygotowany na 125/50 to bierz 125, a nie się bawić w 50tki, tuningi itd.

RudY napisał:

to bierz 125, a nie się bawić w 50tki, tuningi itd.



jak gostac na tuning i utrzymaniei takiego pojazdu to lepiej 50cc , bo dobrze zrobione 50cc rucha 125 4t jak chce :)

dokladnie ja w rieju mialem tylko cyl i wydech i juz z cbr szlo na rowni na większych predkosciach nawet bralo :slight_smile:

jeżeli stać Cię na naprawy i częste wizyty na stacji to 50 ccm + tuning
jeżeli chcesz mieć moto na długie lata do tego bezawaryjne i mało palące CBR 125 tyle w temacie

Mi też mówili tutaj żebym brał 2T bo lepsze itp itp … Kupiłem 4T i jestem z niego zajebiście zadowolony i nie oddał bym go za żaden inny sprzęt tej samej pojemności

Hokster ale ty masz MZ a to najmocniejszy 4 suw chyba tam 20 koni osiaga a cbr max 15…
a druga sprawa jak 2t jest dobrze dotarte to nie potrzeba czestych wizyt i napraw :slight_smile:
Ja wymienilem lozyska na wale i smigalem caly czas i palilem gume i wgl i maszyna nie do zajechania :smiley: tylko trzeba dotrzec dobrze po prostu

MZ to 4suw ?! o_O

Myślałem że 2jka

A tu dupcia bo 4T hahaihaiahahaihahahaihahaha :stuck_out_tongue:

RudY, ty lamerze! :lol: