Witam. Zakupiłem skuter wraz z cylindrem i głowicą 80. Mój problem polega na tym że skuter jedzie tak jak książkowy motorower 45 no z górki pójdzie parę km więcej. Blokada z filtra i gaźnika zdjęta reszty nie jestem pewien bo nie wiem do końca gdzie się znajdują. Wydaje mi się że skuter z cylindrem i głowicą 80 i z 2 na 100% blokadami zdjętymi powinien rozwijać trochę większe prędkości. Skuter jest z 2006 roku chyba chinczyk nie jestem pewien bo marka dziwna. Moje pytanie brzmi co może być przyczyną tak małego v-maxa?
blokady. albo zużycie, albo zły monta z i regulacja. albo kombinacja wyżej wymienionych
a co to za “dziwna marka”? brzmi jakoś? google to znajduje?
Moto zeta rally 50. Google znajduje ale informacji brak. Wszystko dobrze złożone i wyregulowane. Rozpędza się dynamicznie do połowy manetki osiąga te 45 i potem zero reakcji na gaz.
faktycznie u nas to wynalazek (przynajmniej z plastików i lamp sądząc). a która to jest wersja (z jakim silnikiem?) bo ich jest sporo wariacji. Ale kanapa Basse lub Torosa F16 przypomina. Choć to może być zmyła.
ale jak pod spodem jest uczciwy chińczyk 2T lub 4T to obowiązuja go te same patenty i blokady co inne chinole.
A jest jakaś blokada na module czy coś co by ograniczało tą prędkość do tej książkowej? Bo to dziwne że kręci tylko do połowy manetki i dalej nic zero reakcji.
poczytaj o blokadach w skuterach 2T i 4T