Witam
W moim skuterze który ma silnik minarelli horizental ostatnio spadła moc .Ale może od początku . Gdy cylinder był zajechany dałęm go do szlifu a przy okazji odkryłem blokade w krućcu(zwężenie) . No wiec po dotarciu skutera 500 km sciągłem tą blokade i przyspieszenie było bardzo zadowalające . Cieszyłęm się tą mocą przez jedno tankowanie 200 km i pojechałem na jakąś nową stacje i zatankowałem . Moc spadła do takiej jak przed sciągnięciem blokady z krućca . Pomyślałem że to paliwo . Zatankowałem na orlenie i dalej to samo . Dzisiaj wyczyściłem gaźnik i dalej to samo . Regulacja gaźnika też nic nie pomaga (włącznie z różnymi ustawieniami igły). Więc teraz mam pytanie :
Czy może być coś nie tak z zaworem membranowym ??Czy można go jakoś wyciągnąć i przeczyścić ?? Jescze nigdy go nie wyjmowałem i nie wiem czy czasami nie rozleci mi się w rękach . Aha ostatnio wymieniłem filtr powietrza . Może sprawdze kompresje jeszcze .
może zmienić dyszę przy okazji zmiany filtra by wypadało??
Jakiego filtra ?? Przecież napisałem że filtr powietrza wymieniłem . A filtra paliwa nie ma w ogóle . U was jest filtr paliważ? A dysze będe wymieniał bo mam 47 ,ale chce osiągnąć tą moc co wcześniej przy tej samej dyszy .
ja pier.dole, co za koleś…
o co ci chodzi ?? Nie wiem więc pytam .
eden13 napisał:
Aha ostatnio wymieniłem filtr powietrza .
jacob555 napisał:
zmienić dyszę przy okazji zmiany filtra by wypadało
eden13 napisał:
Jakiego filtra ?
Zdecyduj się koleś...
eden13 napisał:
filtra paliwa nie ma w ogóle . U was jest filtr paliważ
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
no comments.
eden13 napisał:
A dysze będe wymieniał bo mam 47
Wymień dyszę na odpowiednią do nowego filtra!!
Jeszcze nigdy nie słyszałem żeby wymieniać dysze ponieważ jest nowy filtr powietrza . Sory ale wcześniej źle przeczytałem twoją wypowiedź .
no to teraz już słyszysz leć do sklepu po dysze.
chyba że ci się znów coś po***alo i chodziło ci o czyszczenie filtra lub dałeś oryginalny seryjny filtr taki jak był wcześniej. tak czy inaczej go odblokuj i daj dysze 65 lub 70
A filtr wymieniałeś na seryjny (bo stary się uszkodził) czy zakładałeś stożek.
Wymieniłem tylko gąbke w filtrze . Na początku ją umyłem w benzynie ale to nic nie dało . Wiec kupiłem nowy i też bez skutku .
Wiesz co ci powiem sprawdź swiece
mialem podobnie zalozylem nowy cylinder i nie chcial jechac więcej niz 30km/h z muuulem na nowej swiecy. Poszedlem do sklepu kupiłem nowa swiece nowa dysze i inne pierdoly… przy zamontowaniu samej nowej swiecy juz chodzil bardzo ladnie
a dysza tylko dopelnila tego
Sprawdziłem zawór membranowy i jedna blaszka na cztery się nie domyka do końca . Załączam zdjęcie http://img189.imageshack.us/img189/5346/dsc00376vnr.jpg
Czy myślicie że po wymianie zaworu osiągi znacznie wzrosną??
Tak.
ja bym nie powiedział że znacznie wzrosną. ta blaszka jak ma się zawór zamknąć i tak zostaje zassana i się zamyka niby z lekkim opóźnieniem ale to na osiągi zbytnio nie wpływa. ja tak miałem zmieńiłem zawór i ogromnych efektów nie było. a spróbuj też odwrócić tą membranę może będzie przylegać ;p
od membranek może Ci pluć zupą do filtra i ogólny syf robić, ale na osiągi raczej mizerny wpływ,
a to pi…le nie wymieniam . Zmienie sobie dysze na razie .
Dodaj se chociaż avka do profilu, bo w oczy to trochę teraz kłuje Jacob555