Witam mam w skuterku słabą kompresje przebieg 14 000 km, co mogę zrobić aby ta kompresja się poprawiła niskim kosztem
Dziękuje za odpowiedź :D
Witam mam w skuterku słabą kompresje przebieg 14 000 km, co mogę zrobić aby ta kompresja się poprawiła niskim kosztem
Dziękuje za odpowiedź :D
wymienić cylinder
Drogi interes, ale słyszałem że można wymienić pierścienie czy jest sens je wymieniać ? czy to coś poprawi ?
wymień cylinder
niskim kosztem hmm,pierścienie
niskim kosztem hmm,pierścienie
robota będzie taka sama a efekt może być marny bo nie wiadomo w jakim stanie jest gładź cylindra. Wydać 20zł na tłok z pierścieniami i sie narobić to lepiej wydać 60 na kompletny zestaw i mieć z głowy
Kompresje uzyskuję się nad tłokiem, szczelność zaworów, nie porysowany cylinder, szczelność pierścieni do gładzi cylindra - dzięki temu powstaje dość mocne ciśnienie.
Istnieje zabieg tworzenia "sztucznej" kompresji - należy splanować głowicę. O ile - nie powiem Ci, ale jak kompresje masz 0 barów, to nie myśl, że nagle wzrośnie to 11. z frezuj, i dotrzyj również zawory na głowicy.
Istnieją też różne preparaty, które uszczelniają silnik. Jednym z nich jest "Oil Time" - obejrzyj filmy na YouTube o tym.
https://www.youtube.com/channel/UCon_L4eB2s3D9lnoRE6yDsw/videos
w sumie najtańsza góra 50zl
Pragnę zauważyć, że założyciel tematu nie podał symbolu silnika (nie wiadomo czy w ogóle jest to chiński silnik), również nie jest podane, czy obecnie nie siedzi cylinder klasy Naraku, Airsal itd.
Chińczyk
50 cm
2 t
Seria keeway matrix
izdebski12 napisał:
Pragnę zauważyć, że założyciel tematu nie podał symbolu silnika (nie wiadomo czy w ogóle jest to chiński silnik), również nie jest podane, czy obecnie nie siedzi cylinder klasy Naraku, Airsal itd.
Pragnę zauważyć, że na logikę Keeway ma chiński silnik 2T, bez znaczenia jaki symbol, szansa trafienia na 4T Keewaya, tzn większej pojemności, jest niewielka, tym bardziej posiadając zdjęcie w avatarze xD
Jak już mamy Keewaya, to pisanie o zaworach jest bezcelowe.
A do autora-wymiana cylindra tłoka i pierścieni i będzie git.Swoją drogą, skąd wiesz, że masz słabą kompresję?
Na logikę biorąc Panie Vezyr 70% ma swój odpowiednik w 4t polecam lekturę a takie mądrowanie to tylko wpienia innych forumowiczów jednym słowem nie zabłysnąłeś wiedzą.
http://www.keewaymotor.com/_d274395133.htm
kiedyś kopniak chodził mi ciężko a w silniku nic nie syczało teraz kopniak chodzi lekko i z silnika słychać syczenie po jakimś czasie ustaje kiedyś tak nie było no i na mocy stracił bardzo żeby ruszyć to na popych
nie już wina sprzęgła ponieważ już wymieniałem i to samo
to bardzo ważne informacje i znacząco zmienią obraz całości.
W takim wypadku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
Zmień cylinder!
tak mi się wydaje że wina kompresji
tak wynika z tego co wyczytałem na forach luźny kopniak i syczenie z silnika
Mogę się mylić Nie ukrywam że jestem zielony w tym temacie
stary, masz chińczyka z godnym przebiegiem którego nie można lekceważyć.
Nie analizuj, nie wnikaj. Załóż nowy zestaw cylinder-tłok-pierścienie i jeździj dalej.