Witam Mam juz rok City Line 50 i od początku do tej pory nie miałem wiekszych problemow. Skuter bardzo szybko jezdził pod góre i ogolnie spisywał sie bardzo dobrze. Zato kolega ma także rok skuter tylko że duzy (Zumico) i jego skuter od poczatku strasznie wolno rusza i wlecze sie pod gore. Wiekszosc czasu sie nad tym nie zastanawiałem ale sam zakupilem wiekszy skuter i mam ten sam problem. W City Linie miałem blokade na module i jechałem max 50 ale i tak ruszał szybko i pod gore dawał rade. Zato w WIEKSZYCH SKUTERACH nwm dlaczego i nwm czy we wszystkich nie ma blokady do 50 za to te skutery nie mają sily ruszyc, chociaz zato z górki jadą do 60-70 . Czy we wszystkich nowych (duzych) skuterach tak sie dzieje? i Jak zaradzic temu wolnemu zbieraniu sie?
Nie chce go męczyc bo silnik jest na dotarciu, nie pisząc juz że nawet nie proboje w 2 podjechac bo to bankowe zatarcie z taką mocą :;/
A skuter z jakich obrotów rusza, na jakich przyspiesza?? Jeżeli czuć, że to z powodu niskich obrotów nie ma mocy, to radzę wymienić sprężynki sprzęgła (na twardsze - będzie brał z wyższych obrotów), rolki (na lżejsze - będzie przyspieszał na wyższych obrotach; może to delikatnie zmniejszyć v-max)...
Jak pasek jest zły to skuter przy ruszaniu ma wysokie obroty a ledwo się zbiera szczególnie w 2 osoby jedzie wolno a ma wysokie obroty.albo może się wariator blokować i nie wypycha paska. sprawdź stan ślizgów....
Ja mam podobnie w Routerze Classa, dałem do mechanika na wymianę paska napędowego i wymienił tez wariator. Przed wymianą jeżdził 60km/h , a z górki nawet do 70km, a teraz po wymianie wolno się rozpędza i na prostej ledwo 45km przekroczy , nie ma tej mocy
Nie wiem, powinien się znać. w Końcu serwis Romet , do tej pory nie narzekałem na naprawy, powinien wiedzieć że wolno jedzie, chyba że myślał że tak wcześniej jeżdził 45km max. Silnik słychać że pracuje rytmicznie.