Mam pytanie , może ktoś pomoże. Dwa dni z rzędu zauważyłem dziwne zachowanie skutera. Jest to 3 kołowy skuter MArki Triango 50 cm, 1 cylinder, 2-takt, chłodzony powietrzem, typ silnika 1PE40QMB max 3,2 kw/7500 rpm, max moment obrotowy 4,5 Nm/6500 rpm.
Jak rano staruje po nocy, rozgrzewam go to dostaje już na stopce takiego Powera że aż dziwne, koło tylne kręci jak oszalałe. do tego bardzo głośno chodzi. Dzisiaj jak znowu po pracy za dnia, to samo jak zapalam już az się rwie cały, głośno oczywiście chodzi jak “traktor” podczas jazdy cały się telepie/trzepie, jak patrzę na wskaźnik momentu obrotowego tez skacze. Jaki może być powód takiego zachowania, ktoś może ma pomysł? Ogólnie nie znam się w ogóle na skuterach, a ten traktuje jako pojazd potrzebny by dostać się do pracy i z pracy do domu.
a gdzie masz wskaźnik momentu obrotowego?
skoro chodzi głosno to może masz wydech nieszczelny. albo masz nieszczelny wydech i jeszcze np nieszczelnosc w dolocie.
tak przez internet to ciezko coś wymyslić
na wyświetlaczy ma wskaźnik prędkości i nad nim obrotu.
ale to są obroty silnika a nie moment obrotowy. To zupełnie inne zjawiska i inne wartosci
Mam pytanie jak podnieść moc silnika w triango 50 CCM aby nie kupować nowego silnika. Motorower jest nie przerabiany orginalny i chciałbym mu zwiększyć trochę moc. Proszę o poradę dzieki
wymienić cylinder na 70cm